Κατασκηνωτικό Πρόγραμμα ΠΟΣΓΚΑμεΑ 2018,  ενημέρωση

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΠΕΙΓΟΝ

Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες σας ενημερώνουμε για το «Κατασκηνωτικό Πρόγραμμα ΑμεΑ 2018», όπως δημοσιεύτηκε σήμερα 22/6/2018 από την  ΠΟΣΓΚΑμεΑ. Στο πρόγραμμα αυτό μπορούν να συμμετέχουν και οι μαθητές/τριες του σχολείου μας.

  • Η συμμετοχή είναι δωρεάν και η διάρκεια της κατασκήνωσης είναι 10 ημέρες (θα ενημερωθείτε αργότερα για την ημερομηνία και τον χώρο)

Τα παιδιά που θα συμμετέχουν στην κατασκήνωση θα πρέπει:

  • Να έχουν συμπληρώσει το 10ο  έτος της ηλικίας τους και
  • Να έχουν γνωμάτευσηΥγειονομικής Επιτροπής ΚΕΠΑ ή ΑΣΥΕ, ΑΝΥΕ, ΑΑΥΕ, ΑΕ Ελληνικής Αστυνομίας ή Υγειονομικής Επιτροπής Νομαρχίας, Περιφέρειας ή Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης που έχει εκδοθεί πριν την ημερομηνία έναρξης λειτουργίας του ΚΕΠΑ, το 2011, ακόμη κι αν αυτή έχει λήξει, (όχι ΚΕΔΔΥ ή γνωμάτευση Γενικού Νοσοκομείου ή Ιατρού) στην οποία θα αναγράφεται το είδος και το ποσοστό αναπηρίας του κατασκηνωτή.
  • Οι μαθητές στην κατασκήνωση θα συνοδεύονται από συνοδούς, που θα επιλεγούν  με ευθύνη του σχολείου μας. (Σε περίπτωση που δε  βρούμε συνοδούς θα αναλάβει η ΠΟΣΓΚΑμεΑ)

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και αυτή τη χρονιά, το 1ο Ειδικό ΔΣ Κορυδαλλού σε συνεργασία με το Σύλλογο Γονέων θα αναλάβει να συγκεντρώσει τις αιτήσεις και τα απαραίτητα δικαιολογητικά των μαθητών/τριών μας για να πάρουν μέρος στην κατασκήνωση.

Όσοι γονείς επιθυμείτε να συμμετέχει το παιδί σας στο κατασκηνωτικό πρόγραμμα ΠΟΣΓΚΑμεΑ 2018 και πληροί τις προϋποθέσειςπαρακαλούμε να επικοινωνήσετε με το σχολείο μας τη ΔΕΥΤΕΡΑ 25 ΙΟΥΝΙΟΥ από τις 08:00 το πρωί έως τις 13:30 το μεσημέρι για να δηλώσετε ενδιαφέρον και παραλάβετε το ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΤΗ. Μπορείτε εναλλακτικά να κατεβάσετε και να ανοίξετε και εκτυπώσετε εδώ το ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΤΗ/ΤΡΙΑΣ ΦΟΡΕΩΝ 2018.

Στη συνέχεια θα πρέπει Το Δελτίο του Κατασκηνωτή ΑμεΑ να συμπληρωθεί με ιδιαίτερη προσοχή, διότι διαφορετικά δεν θα γίνεται αποδεκτό και ο υποψήφιος κατασκηνωτής ΑμεΑ δεν θα συμμετάσχει στο Πρόγραμμα. Απαραίτητη η υπογραφή του Γονέα, η υπογραφή και η σφραγίδα του Ιατρού, (Δε θα γίνονται αποδεκτά δικαιολογητικά με αναληθή ή ανακριβή στοιχεία (όπως π.χ. μη ακριβής κατάσταση υγείας κατασκηνωτή, απόκρυψη ή ανακριβής φαρμακευτική αγωγή κ.λ.π.). Επίσης, μαζί με το Δελτίο Κατασκηνωτή υποχρεωτικά θα πρέπει να επισυνάπτονται:

α) Γνωμάτευση Υγειονομικής Επιτροπής ΚΕΠΑ ή ΑΣΥΕ, ΑΝΥΕ, ΑΑΥΕ, ΑΕ Ελληνικής Αστυνομίας ή Υγειονομικής Επιτροπής Νομαρχίας, Περιφέρειας ή Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης που έχει εκδοθεί πριν την ημερομηνία έναρξης λειτουργίας του ΚΕΠΑ, το 2011, ακόμη κι αν αυτή έχει λήξει, (όχι ΚΕΔΔΥ ή γνωμάτευση Γενικού Νοσοκομείου ή Ιατρού) στην οποία θα αναγράφεται το είδος και το ποσοστό αναπηρίας του κατασκηνωτή.

β) Μια απλή φωτογραφία του κατασκηνωτή ΑμεΑ, επικολλημένη στο Δελτίο Κατασκηνωτή και

γ) Φωτοαντίγραφο του βιβλιαρίου εμβολίων.

ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΠΕΙΓΟΝ – ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ: Επειδή η προθεσμία είναι πολύ μικρή για να παραλάβετε το δελτίο κατασκηνωτή, να το συμπληρώσετε και να μας το επιστρέψετε μαζί με τα άλλα δικαιολογητικά, το αργότερο μέχρι την Πέμπτη 28 Ιουνίου έτσι ώστε να τα συγκεντρώσουμε στο σχολείο για να τα στείλουμε στην ΠΟΣΓΚΑμεΑ έως τις 29 Ιουνίου 2018, ημέρα Παρασκευή που λήγει η προθεσμία.

Για κάθε πληροφορία ή διευκρίνιση παρακαλούμε επικοινωνήστε με το σχολείο τη Δευτέρα 25/6/2017 από τις 08:00 – 13:30  ή με την Πρόεδρο του Συλλόγου Γονέων κα Γάτου Φωτεινή.

Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία και είμαστε στη διάθεσή σας για κάθε πληροφορία.

Αφήστε μια απάντηση