2019 – 2020

9Τη σχολική χρονιά 2019-2020, στο σχολείο μας πραγματοποιούνται τα εξής εγκεκριμένα προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων:

1. Ένα – Δύο – Τρία … πάμε!

Συμμετέχουν 2 τάξεις (Κ3, Κ5)

Στόχοι: συντονισμός, ταχύτητα, ρυθμός, επιδεξιότητα, συγκέντρωση, κατανόηση και τήρηση λεκτικών οδηγιών, λύση απλών προβλημάτων, μίμηση, ταυτότητα μέλους ομάδας, κοινωνικότητα, υιοθέτηση και τήρηση κανόνων ομάδας και αλληλεπίδρασης με συνομιλήκους και ενηλίκους

Συντονιστές: Κωτούλα Καλλιόπη, Μακρής Παναγιώτης

Συμμετέχοντες: Αντύπα Μαρία, Γιώτα Γιαννούλα

 

2. Τα συναισθήματα δε χρειάζονται φωνή.

Συμμετέχουν 2 τάξεις (Μ3, Κ1)

Στόχοι: αναγνώριση και κατονομασία των συναισθημάτων άλλων ανθρώπων (λύπη, χαρά, φόβος , θυμός) σε φωτογραφίες, σκίτσα και κοινωνικά σενάρια, ταύτιση των συναισθημάτων με εικόνες και σκίτσα, μίμηση των συναισθημάτων, κατανόηση ότι όλα τα συναισθήματα είναι φυσιολογικά, εμπλουτισμός λεξιλογίου, παραγωγή προφορικού λόγου, κατανόηση και συνδυασμός οδηγιών, τήρηση κανόνων, διατήρηση της προσήλωσης στο στόχο, ανάπτυξη ακουστικής αντίληψης και προσοχής, μίμηση κινήσεων και στάσεων σώματος , ακολουθία οδηγιών θεατρικού παιχνιδιού και δραματοποίησης, συμμετοχή σε εικαστικές δραστηριότητες και μουσικοκινητικά παιχνίδια, ανάπτυξη δεξιοτήτων καλής επικοινωνίας και συνεργασίας, ανάπτυξη ενσυναίσθησης και αποδοχή της διαφορετικότητας, οριοθέτηση συμπεριφοράς και ανάπτυξη δεξιοτήτων επίλυσης συγκρούσεων, – Να ανάπτυξη θετικής αυτοαντίληψης, καλλιέργεια υπευθυνότητας, έκφραση μέσα από τη μουσική, το παίξιμο ρόλων, τα εικαστικά.

Συντονιστές: Ανιτόπουλος Αναστάσιος

Συμμετέχοντες: Πετρέλλη Μαρία, Τσιουχλιάρα Γεωργία

3. Εγώ και εσύ, καλύτερα μαζί.

Συμμετέχουν 2 τάξεις (Α1, Α2)

Στόχοι: εκμάθηση και κατανόηση σύνθετων εννοιών όπως «διεκδίκηση», «συμβιβασμός», «δίκαιο-άδικο» κτλ, βελτίωση κριτικής ικανότητας και συνθετικής σκέψης, κατανόηση της χρήσης του μεταφορικού λόγου, των αστείων, συνεργασία, ομαδικότητα, αποδοχή εαυτού και άλλων, αναγνώριση, διακίνηση και λειτουργικότερη διαχείριση αρνητικών συναισθημάτων, δεξιότητες επικοινωνίας (γλώσσα σώματος, δεξιότητες συζήτησης), επίλυση διαφορών και συγκρούσεων, κοινωνικές δεξιότητες (φίλια), αδρή κίνηση (παιχνίδια μίμησης, παντομίμας, παιχνίδι ρόλων), λεπτή κίνηση (δραστηριότητες χειροτεχνίας).

Συντονιστές: Μάντη Ειρήνη

Συμμετέχοντες: Γωνιά Κυρατσώ, Χιώτη Αθηνά

4. Εμείς και ο Κόσμος.

Συμμετέχουν 2 τάξεις (Κ2, Κ4)

Στόχοι: εκμάθηση μερών του σώματος, ανάπτυξη λεξιλογίου, αποδοχή του εαυτού και του άλλου, υιοθέτηση θετικών στάσεων, διαπροσωπικές σχέσεις, αλληλεπίδραση, συνεργασία, επικοινωνία, αλληλεπίδραση με το περιβάλλον, ανταπόκριση σε οδηγίες (τακτοποίηση, απαγόρευση, επισήμανση), αναγνώριση και έκφραση συναισθημάτων, εκμάθηση κανόνων υγιεινής (πλύσιμο χεριών, βούρτσισμα δοντιών, εκπαίδευση τουαλέτας), ντύσιμο, εξοικείωση με αισθητηριακά ερεθίσματα.

Oι δραστηριότητες, οι οποίες θα υλοποιηθούν θα προσαρμόζονται στις ιδιαιτερότητες, τις ικανότητες,  τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των μαθητών.

Συντονιστές: Σουλτούκη Άννα, Οικονόμου Θεοδώρα

Συμμετέχοντες: Ανιτόπουλος Αναστάσιος, Πασσαλίδου Αγγελική

5. Ο Γύρος του Κόσμου.

Συμμετέχουν 2 τάξεις (Μ1, Μ2)

Στόχοι: Γνωριμία με τις 6 ηπείρους του πλανήτη, ανάπτυξη προφορικού λόγου (επικοινωνία, λεξιλόγιο, αφήγηση, ερωταποκρίσεις), ανάπτυξη γραπτού λόγου, ανάπτυξη καλλιτεχνικής έκφρασης, αποδοχή της διαφορετικότητας, σύσφιξη ανθρώπινων σχέσεων, διαπροσωπικές σχέσεις, ανάπτυξη δεξιοτήτων συνεργασίας, ομαδικότητας, αλληλοβοήθειας και αλληλοσεβασμού, ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων/συμπεριφορών, τήρηση κανόνων, ψυχοκινητική ανάπτυξη, καλλιέργεια και ανάπτυξη φαντασίας.

Συντονίστρια: Δασκαλάκη Ευθαλία

Συμμετέχοντες: Μίχα Ασημίνα, Γιώτα Γιαννούλα.

Το πρόγραμμα δεν ολοκληρώθηκε εξαιτίας της διακοπής του σχολείου λόγω της πανδημίας του κορονοϊού και θα συνεχιστεί την επόμενη σχολική χρονιά.