2020 – 2021

Τη σχολική χρονιά 2020-21, στο σχολείο μας πραγματοποιούνται τα εξής εγκεκριμένα προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων:

 

1. Ο Γύρος του Κόσμου

Συμμετέχουν 2 τάξεις (M1 και M2)

Συντονίστρια: Δασκαλάκη Ευθαλία, Αντύπα Μαίρη

Συμμετέχοντες: Μίχα Ασημίνα, Γιώτα Γιαννούλα, Γιαννιού Κατερίνα

Στόχοι: Γνωριμία με τις 6 ηπείρους του πλανήτη, ανάπτυξη προφορικού λόγου (επικοινωνία, λεξιλόγιο, αφήγηση, ερωταποκρίσεις), ανάπτυξη γραπτού λόγου, ανάπτυξη καλλιτεχνικής έκφρασης, αποδοχή της διαφορετικότητας, σύσφιξη ανθρώπινων σχέσεων, διαπροσωπικές σχέσεις, ανάπτυξη δεξιοτήτων συνεργασίας, ομαδικότητας, αλληλοβοήθειας και αλληλοσεβασμού, ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων/συμπεριφορών, τήρηση κανόνων, ψυχοκινητική ανάπτυξη, καλλιέργεια και ανάπτυξη φαντασίας.

 

ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΩΝ ΗΠΕΙΡΩΝ-ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗΣΗ ΚΑΘΕ ΗΠΕΙΡΟΥ ΜΕ ΕΝΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ

 

2. Κλασικοί συνθέτες και κλασικά παραμύθια

Συμμετέχει 1 τάξη (M3)

Συντονίστρια: Σταματίου Κατερίνα

Συμμετέχοντες: Χιώτη Αθηνά

Στόχοι: Μέσα από διάφορες δραστηριότητες, που θα πλαισιώσουν την παρουσίαση τριων κλασικών μουσικών παραμυθιών, τα παιδιά πρόκειται να έρθουν σε επαφή με τους κλασικούς συνθέτες και τα μουσικά όργανα. Πιο συγκεκριμένα, το πρόγραμμα στοχεύει στα ακόλουθα: καλλιέργεια της μουσικής ακρόασης, γνωριμία με τα όργανα της ορχήστρας, αναγνώριση των ηχοχρωμάτων και των μουσικών εννοιών, συντονισμός κινήσεων, καλλιέργεια προφορικού λόγου, εμπλουτισμός λεξιλογίου, συγκέντρωση προσοχής, βελτίωση κατανόησης, καλλιέργεια νοητικού τομέα.

  • Αναπαράσταση της ιστορίας του παραμυθιού «Ο Πέτρος και ο λύκος» με παιχνίδια playmobil.
  • Παραμύθι «Καρυοθραύστης». Προσέγγιση του παραμυθιού μέσω αφήγησης, προβολής εικόνων, δραματοποίηση με την χρήση αυτοσχέδιων κατασκευών για τους κεντρικούς χαρακτήρες. Τα μουσικά αποσπάσματα του παραμυθιού προσεγίστηκαν μουσικοκινητικα μέσω χορογραφιών (για τις οποίες χρησιμοποιήθηκαν κορδέλες ρυθμικής) και μέσω ρυθμικής συνοδείας με τα όργανα Οrff.

 

3. Πηγή Ζωής

Συμμετέχουν: 6 παιδιά

Συντονίστρια: Γιώτα Γιαννούλα

Συμμετέχοντες: Κάβουρα Σοφία, Λυκίδης Νίκος

Στόχοι: Κινητικές δεξιότητες της τεχνικής της κολύμβησης, δεξιότητες αυτόνομης διαβίωσης, κινητικές δεξιότητες προσαρμοσμένες στις ανάγκες και ικανότητες των παιδιών, κινησιοθεραπευτικές ασκήσεις και τεχνικές για βελτίωση της λειτουργικής απόδοσης και ανεξαρτησίας των παιδιών στην καθημερινότητά τους, ανάπτυξη ασφάλειας και αυτονομίας στο νερό, μεταφορά ωφελειών στην καθημερινότητα του παιδιού: δύναμη και αντοχή, ελαστικότητα, καρδιοαναπνευστική κατάσταση, πρότυπα κίνησης, κοινωνική προσαρμογή, κοινωνικοποίηση, επικοινωνία, καλλιέργεια τίμιου παιχνιδιού, ομαδικότητας, γνωριμία και τήρηση κανόνων, ευγενής άμιλλας, ηθικών αξιών, διασκέδαση κι έκφραση, γνωριμία με το υγρό στοιχείο ως στοιχείο πολιτισμού.