Οι μαθητές μας συχνά αποφεύγουν τροφές ή και τη δοκιμή νέων τροφών λόγω αισθητηριακών δυσκολιών. Μέσω του προγράμματος, όμως, μπόρεσαν να παρατηρήσουν, να αγγίξουν, να μυρίσουν, να επεξεργαστούν, να γευτούν και να δοκιμάσουν διάφορα τρόφιμα. Οι μαθητές είχαν την δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με διάφορες τροφές, χωρίς να είναι υποχρεωμένοι να τις φάνε, τόσο μέσω αισθητηριακού παιχνιδιού (messy play), όσο και παιχνιδιού γενικότερα. Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ότι το αισθητηριακό παιχνίδι με το φαγητό αποτελεί ένα διασκεδαστικό τρόπο για την απόκτηση νέων σιτιστικών εμπειριών.