Πρόγραμμα: «Μικροί μάγειρες – μια αισθητηριακή προσέγγιση».

436224990 902028235268027 3722225326612104468 n 441171084 901372162000301 7183467825599962102 n 441530547 901371935333657 414594034264140780 n 441600131 901372268666957 413720107189003503 n 441961541 901371548667029 8310864594076586509 n 442405904 901372032000314 3288130845900382671 n

Οι μαθητές μας συχνά αποφεύγουν τροφές ή και τη δοκιμή νέων τροφών λόγω αισθητηριακών δυσκολιών. Μέσω του προγράμματος, όμως, μπόρεσαν να παρατηρήσουν, να αγγίξουν, να μυρίσουν, να επεξεργαστούν, να γευτούν και να δοκιμάσουν διάφορα τρόφιμα. Οι μαθητές είχαν την δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με διάφορες τροφές, χωρίς να είναι υποχρεωμένοι να τις φάνε, τόσο μέσω αισθητηριακού παιχνιδιού (messy play), όσο και παιχνιδιού γενικότερα. Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ότι το αισθητηριακό παιχνίδι με το φαγητό αποτελεί ένα διασκεδαστικό τρόπο για την απόκτηση νέων σιτιστικών εμπειριών.