☀️ Καλό Καλοκαίρι!
Καθώς η σχολική χρονιά φτάνει στο τέλος της, θέλουμε να ευχηθούμε σε όλους, μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς, ένα όμορφο, ξεκούραστο και γεμάτο χαρές καλοκαίρι!
Ας είναι αυτή η περίοδος γεμάτη:
🌊 Θάλασσα και ήλιο
📖 Ξεκούραση και όμορφες ιστορίες
👨👩👧👦 Πολύτιμο χρόνο με αγαπημένους
🌈 Νέες εμπειρίες και χαμόγελα
🎉 Καλό Καλοκαίρι σε όλους!
Ραντεβού ξανά τον Σεπτέμβρη, με νέες δυνάμεις και όρεξη για μάθηση!
