Η ανάπλαση του αύλειου χώρου του σχολείου μας και η διαμόρφωση του γηπέδου μπάσκετ ολοκληρώθηκε.
Οι μαθητές και ο Σύλλογος Διδασκόντων εκφράζουν τις θερμές ευχαριστίες τους προς το Κοινωφελές Ίδρυμα Dm. Ribolovlev, στην πρόεδρο και στα μέλη του Δ.Σ. για την χορηγία.
Επίσης ευχαριστούμε τον κ. Γιάννη Θειακό και τον Δημ. Μεγανησίου κ. Παύλο Δάγλα που οργάνωσαν και υλοποίησαν το έργο.


