Την Τρίτη, 26 Μαΐου, οι μαθητές των Δ, Ε, Στ τάξεων επισκέφτηκαν το υδροηλεκτρικό εργοστάσιο της ΔΕΗ στην Καρδίτσα, όπου είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά τον τρόπο παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας μέσω της δύναμης του νερού. Στη συνέχεια, μετέβησαν στο Φράγμα της λίμνης Πλαστήρα και ακολούθησε πεζοπορία στο δάσος ανάμεσα στα χωριά Λαμπερό και Καστανιά. Τέλος, οι μαθητές επισκέφτηκαν το Παυσίλυπο για χαλάρωση και ψυχαγωγία.
Εκδρομή στην λίμνη Πλαστήρα
Ιούν 20263
- Αρχική
- Το σχολείο μας
- Ώρες ενημέρωσης γονέων
- Επικοινωνία
- Αγγλικά – Γαλλικά
- Πληροφορική
- Νέα – Ανακοινώσεις
- Όμιλος Φιλαναγνωσίας και Δημιουργικής Γραφής
- ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
- ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ eTwinning “Ecosculptures”
- Cultural Heritage in European Countries
- Eco Sculptures






Πρόσφατα σχόλια