ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ e-Twinning
Οι μαθητές της Στ τάξης υλοποίησαν το Εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Άγγελος Σικελιανός, ένας ονειροπόλος ποιητής”. Μελέτησαν το ομώνυμο βιβλίο, που περιγράφει τη ζωή του μεγάλου ποιητή και ανέλυσαν το ποίημα “Πνευματικό εμβατήριο” φτιάχνοντας μια αφίσα για την σχολική αίθουσα.
Επιπλέον, συμμετείχαν στο etwinning πρόγραμμα “Έλληνες ποιητές και πεζογράφοι”, όπου σε συνεργασία με την Στ τάξη του 8ου Δημοτικού Σχολείου Αγίας Παρασκευής, είχαν την ευκαιρία να μοιραστούν τις γνώσεις που απέκτησαν για τον Άγγελο Σικελιανό και να μάθουν πληροφορίες για τον Γιώργο Σεφέρη και τη Διδώ Σωτηρίου.
Τέλος παρουσίασαν τα δικά τους ποιήματα που είχαν θέμα τη φιλοζωία.
WASTE LESS SAVE MORE
Οι μαθητές της Γ’-Δ’ τάξης συμμετέχουν σ’ ένα πρόγραμμα etwinning μαζί με άλλες χώρες. Στόχος είναι η ευαισθητοποίηση τους σε θέματα που έχουν να κάνουν με την εξοικονόμηση ενέργειας και την σύνδεση της με την προστασία του πλανήτη.
Traditional and sustainable Christmas in our school-etwinning πρόγραμμα
Οι μαθητές μας έφτιαξαν κάρτες από ανακυκλώσιμα υλικά και τις στείλαμε σε ένα σχολείο της Ιταλίας.
Από τη μεριά τους οι μαθητές από το σχολείο της Ιταλίας μας έστειλαν τις δικές τους χριστουγεννιάτικες κάρτες.
Μέσω αυτού του προγράμματος οι μαθητές αντάλλαξαν πληροφορίες σχετικά με τα Χριστούγεννα, τα ήθη ,τα έθιμα,τις παραδοσιακές συνταγές αλλά και τα τραγούδια.
Η εκτέλεση της δικής μας συνταγής για Βασιλόπιτα από τους μαθητές των Ε και ΣΤ τάξεων του σχολείου:
ΚΑΛΑΝΤΑ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΣΕ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΑΣ,ΤΗΣ ΙΣΠΑΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΛΩΝΙΑΣ
Στο πλαίσιο του προγράμματος e-twinning, πρίν την έναρξη της Χριστουγεννιάτικης γιορτής του Σχολείου οι μαθητές των Ε και ΣΤ τάξεων συνδέθηκαν απευθείας με τα σχολεία της Ισπανίας της Ιταλίας και της Πολωνίας και τραγούδησαν τα κάλαντα των Χριστουγέννων ,της Πρωτοχρονιάς και των Φώτων. Οι μαθητές του εξωτερικού τραγούδησαν χριστουγεννιάτικα τραγούδια και όλοι μαζί αντάλλαξαν ευχές για τις γιορτινές μέρες που έρχονται!
RYTHM IN SPORTS, SPORTS IN SCIENCE
Οι μαθητές της ΣΤ τάξης συμμετέχουν σε ένα νέο etwinning πρόγραμμα με τίτλο “Rythm in sports, sports in science “
Στόχος αυτου του προγραμματος είναι να γίνει το μάθημα της Φυσικης Αγωγης πιο ελκυστικό . Η προσέγγιση θα είναι διαθεματική καθώς θα συνδιαζονται οι δραστηριότητες και τα άλλα μαθήματα του σχολείου.
LITTLE CITIZIENS PROTECTING NATURE AND DIGITAL SPACES
Στο πλαίσιο του προγράμματος etwinning οι μαθητές της Ε τάξης έφτιαξαν το δικό τους poster και logo.
Στη συνεχεια, οι μαθητές όλων των χωρών θα φτιάξουν τα δικά τους και θα ψηφίσουμε το τελικό logo για το πρόγραμμα.
Little Citiziens protecting nature and digital spaces
Στο πλαίσιο του etweening “Little Citiziens protecting nature and digital spaces οι μαθητές ζωγράφισαν περίεργα ζώα και μέσω μιας εφαρμογής τους έδωσαν κίνηση.
Rythm in sports , sports in science
Συνδεθήκαμε με άλλα σχολεία του εξωτερικού, στα πλαίσια του etweening προγράμματος και έπαιξαν ταυτόχρονα διαδικτυακά ένα παιχνίδι με ερωτήσεις για τον αθλητισμό.
Μέσω της εφαρμογής phinish οι μαθητές δημιούργησαν γράμματα προκειμένου να συνδυαστούν με τα γράμματα των μαθητών των άλλων χωρών και όλα μαζί να φτιάξουν τον τίτλο του πρότζεκτ.
Little Citizens protecting nature and digital spaces
Οι μαθητές της Ε τάξης έφτιαξαν με το canvas ημερολόγιο για τον μήνα Αύγουστο, σημειώνοντας τις βασικές μέρες για το περιβάλλον.
Επίσκεψη στον υδροβιοτοπο στη Λιμνοθάλασσα του Μεσολογγίου και παρατήρηση των πουλιών της λίμνης και του γύρω χώρου.
Οι μαθητές έφτιαξαν στολίδια από κουκουνάρια στόλιζαν τα δέντρα της αυλής του σχολείου
Βεβαιώσεις etwinningΟι μαθητές της Ε’ τάξης παρέλαβαν τις βεβαιώσεις του etweening προγράμματος ‘Little Citizens protecting nature and digital spaces’
Κούκλες από κάλτσες
Φτιάξαμε κούκλες από κάλτσες και η φίλη μας μας μίλησε για την μόλυνση των λιμνών.
Σχολικός κήπος
Οι μαθητές έφτιαξαν τον σχολικό κήπο και δημιούργησαν χώρο πράσινου και παιχνιδιού, με τη χρήση φυσικών υλικών (στα πλαίσια του etwinning προγράμματος little citizens protecting nature and digital space)
Στόχοι ήταν:
– Η βελτίωση του προαύλιου χώρου ,προκειμένου να υπάρχει μεγαλύτερη δυνατότητα για παιχνίδι και δραστηριότητες περιμετρικά του κτιρίου .
– Η ενίσχυση της εμπλοκής και της συμμετοχικότητας των γονέων στις δράσεις της Σχολικής Μονάδας(σχέδιο δράσης σχέσης σχολείου οικογένειας)
– Η γνωριμία των παιδιών με τις διαδικασίες οργάνωσης ,προγραμματισμού,υλοποίησης και φροντίδας του προαύλιου χώρου.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΟΝΑΔΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΘΝΙΚΩΝ ΠΑΡΚΩΝ ΠΑΡΝΑΣΣΟΥ,ΟΙΤΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΕΝΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Η Μονάδα διαχείρισης Εθνικών Πάρκων Παρνασσού ενημέρωσε τους μαθητές σχετικά με το περιβάλλον με στόχο την ανάδειξη της σπουδαιότητας ειδών χλωρίδας ,πανίδας και οικοτόπων καθώς και της φυσικής ομορφιάς των Προστατευόμενων Περιοχών της Ανατολικής Στερεάς Ελλάδας.