Η φωνή των μαθητών γίνεται η Φωνή των τετράποδων φίλων μας.

Οι μαθητές του Δ1,  με τη δασκάλα τους, κυρία Μαρτσάκη Αναστασία,  και  την πολύτιμη συμβολή της εκπαιδευτικού εικαστικής τέχνης κυρία Ψυλλάκη Χριστίνα, και οι μαθητές του Δ2 με τη δασκάλα τους, κυρία Γρηγοράκη Χριστίνα, ζωγράφισαν!

Μέσα από τα έργα τους, η φωνή τους έγινε η φωνή των τετράποδων φίλων μας. Συμμετείχαν στην παρακάτω εκδήλωση, στο Πνευματικό Κέντρο Χανίων, την Παρασκευή 8 Μαΐου 2026.

 

 

filozoia