Κολυμπάω και μαθαίνω!!!

Ολοκληρώθηκαν και φέτος με επιτυχία τα μαθήματα κολύμβησης των Γ΄ και Δ΄ τάξεων του σχολείου μας στο κολυμβητήριο της Έδεσσας.

Οι μαθητές/τριες με μεγάλο ενθουσιασμό γνώρισαν το άθλημα της κολύμβησης, έμαθαν τεχνικές και κανόνες, έπαιξαν συναρπαστικά παιχνίδια, συνεργάστηκαν άψογα, διασκέδασαν και απόλαυσαν την κάθε τους στιγμή στο νερό! Η χαρά αποτυπωνόταν στα προσωπάκια τους κάθε φορά που έμπαιναν στην πισίνα!

Ευχαριστούμε πολύ την υπεύθυνη προγράμματος Κίτσου Ελένη, αλλά και τους γυμναστές/ εκπαιδευτές που προσέφεραν απλόχερα στα παιδάκια μας τόσες πολλές γνώσεις, αλλά και ευχάριστα συναισθήματα! Τους ευχόμαστε να έχουν ένα ξεχωριστό και χαρούμενο καλοκαίρι!

16773 16774 16775