Με τη συμμετοχή σχολείων από κάθε γωνιά της Ελλάδας, πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 3 Απριλίου 2026 στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων το Μαθητικό Φεστιβάλ Οικολογικών Σχολείων, μεταφέροντας ένα ισχυρό μήνυμα ελπίδας από τη νέα γενιά!
Ένα από τα σχολεία που βραβεύτηκαν με την Πράσινη Σημαία, τη διεθνή πιστοποίηση που αναγνωρίζει τη συστηματική προσπάθεια των σχολικών μονάδων να ενσωματώνουν την αειφορία στη λειτουργία και την κουλτούρα τους, είναι και το σχολείο μας!
Μια ημέρα γεμάτη δημιουργία, έμπνευση και δράση, όπου μαθητές/τριες και
Συγχαρητήρια σε μαθητές, εκπαιδευτικούς!



