Ημερίδα μέσω τηλεδιάσκεψης με θέμα: «Ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο» παρακολούθησαν σήμερα μαθητές της Στ΄τάξης στις 11:00 π.μ. Η ημερίδα διοργανώθηκε από τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της συνεργασίας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη. Σύμφωνα με τον προγραμματισμο του Υ.ΠΑΙ.Θ. οι ημερίδες θα Συνεχίστε να διαβάζετε
Τις δικές τους επιστολές γράφουν οι μαθητές κάθε τάξης για να διεκδικήσουν την απομάκρυνση του κοντέινερ από την αυλή του Σχολείου. Οι μαθητές αφού συντάξουν την επιστολή τους συνδέονται στην ιστοσελίδα του Δήμου Πυλαίας-Χορτιάτη και από τη σελίδα της επικοινωνίας στέλνουν τα αίτημα τους στο Δήμαρχο. Με αυτόν τον τρόπο ελπίζουν να καταφέρουν να φύγει Συνεχίστε να διαβάζετε
Ημέρα αθλητισμού ήταν σήμερα για τα σχολεία όλης της χώρας αφού για πρώτη φορά καθιερώθηκε η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού. Για τη φετινή σχολική χρονιά ο θεματικός άξονας είναι “Ρατσισμός και Διαφορετικότητα, όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι“. Έτσι, παρά τα προβλήματα του καιρού, πραγματοποιήθηκαν στο Σχολείο μας πολλές δραστηριότητες. Καταρχήν ο γυμναστής Γιώργος Μαθάς, εκπαιδευτικός Φυσικής Συνεχίστε να διαβάζετε
Βάλτε ένα χέρι να βγάλουμε το κοντέινερ από την αυλή, σκέφτηκαν οι μαθητές του 1ου Δημοτικού Σχολείου και πέρασαν, συμβολικά, στη δράση. Δεν τα κατάφεραν όμως κι αποφάσισαν να στείλουν ανά τάξη επιστολή στο Δήμαρχο όπου θα εκφράζουν το αίτημα τους και θα του εκθέτουν το πρόβλημα και τα επιχειρήματά τους. Σίγουροι ότι οι αρμόδιοι Συνεχίστε να διαβάζετε
Μετά τη μετεστέγαση του Γυμνασίου-Λυκείου δυό παλιές λυόμενες αίθουσες παρέμειναν στην αυλή, χωρίς να χρησιμοποιούνται από κανέναν. Οι αίθουσες αυτές καταλαμβάνουν σημαντικό χώρο στην αυλή, εμποδίζουν τους μαθητές στο παιχνίδι τους, ενώ αποτελούν κίνδυνο για την ασφάλεια τους καθώς και εστία μόλυνσης. Πολύ συχνά, μάλιστα, μπαίνουν από τα παράθυρα εξωσχολικά άτομα και αφήνουν σκουπίδια, μπουκάλια Συνεχίστε να διαβάζετε
Πραγματοποιήθηκε σήμερα 11 Σεπτεμβρίου στις 9.00 π.μ. ο αγιασμός για την έναρξη του νέου σχολικού έτους, παρουσία του προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου Μ. Γεράνη, του Δημοτικού Συμβούλου Ν. Χατζηαντωνίου, του προέδρου του Τοπικού Συμβουλίου Δ.Κ. Ασβεστοχωρίου Σ. Τάνη, του προέδρου και των μελών του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων και φυσικά των δασκάλων, των μαθητών και των γονέων Συνεχίστε να διαβάζετε
Eτικέτα ποιότητας απονεμήθηκε στο eTwinning έργο του 1ου Δημοτικού Σχολείου με τίτλο «Landmarks and Monuments». Το έργο, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τις χώρες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα Comenius, στόχευε να φέρει τους μαθητές σε επαφή με τα μνημεία και τον ευρωπαϊκό πολιτισμό. Να επισημάνουμε ότι η Εθνική Ετικέτα Ποιότητας απονέμεται από την Εθνική Υπηρεσία Συνεχίστε να διαβάζετε
To 1o Δημοτικό Σχολείο συμμετείχε φέτος για πρώτη φορά, στο πρόγραμμα ΑΕΙΦΟΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Όλοι νοιαζόμαστε, όλοι συμμετέχουμε. Το πρόγραμμα που έχει διάρκεια 2 χρόνια, συντονίζεται από το Συμβούλιο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ Περιβάλλοντος και Πολιτισμού και επιδιώκει τη δημιουργία ενός σχολείου που λειτουργεί ως Κοινότητα και δίνει ευκαιρίες να ασχοληθούν όλοι (μαθητές, εκπαιδευτικοί, διοίκηση, Συνεχίστε να διαβάζετε