Ημέρα κατά της παχυσαρκίας.

Έγινε σήμερα στο σχολείου μας παρουσίαση του παρακάτω προγράμματος σχετικά με την παχυσαρκία, που περιέχει πληροφορίες και συμβουλές για μια καλύτερη διατροφή των παιδιών. Ο ρόλος της καλής διατροφής είναι πολύ σημαντικός για την υγεία των παιδιών και πρέπει να δοθεί  ιδιαίτερη προσοχή από τα πρώτα χρόνια της ζωής τους.

Presentation_child

ΨΗΣΙΜΟ ΨΩΜΙΟΥ

Στον παραδοσιακό φούρνο του Κ.Πετρόπουλου, απέναντι από το σχολείο, ψήσαμε την Τρίτη 10/6/2014 τα ψωμιά και τις πίτες μας. Ευχαριστούμε τους οικοδεσπότες για την άψογη φιλοξενία και όλους όσους μας βοήθησαν.

Οι κυρίες Βαρβάρα,Σούλα και Ευθυμία
Οι κυρίες Βαρβάρα,Σούλα και Ευθυμία

DSC04763

Προφήτης Ηλίας

Την Τετάρτη 11/6/2014 επισκέφτηκαν οι μεγάλες τάξεις του σχολείου μας την εκκλησία του Προφήτη Ηλία, σε υψόμετρο σχεδόν 1.000 μέτρων. Από εκεί θαυμάσαμε την καταπληκτική θέα στο λεκανοπέδιο Εορδαίας με ορατότητα ως τη λίμνη Βεγορίτιδα  και το Καϊμακτσαλάν.Β τάξη 049

 

Οι   μαθητές των Ε΄-ΣΤ΄τάξεων  του σχολείου μας με τη συνοδεία του δασκάλου τους  Γοτουχίδη Κων/νου επισκέφτηκαν χθες την έκθεση αρχαίας τεχνολογίας στο Εκθεσιακό κέντρο Κοίλων και τη Δημοτική βιβλιοθήκη Κοζάνης.Οι μαθητές μας έμειναν εντυπωσιασμένοι από τη λειτουργία των αρχαίων μηχανών και θαύμασαν την εφευρετικότητα των αρχαίων προγόνων μας.

Επίσκεψη στο Εκθεσιακό Κέντρων Κοίλων
Επίσκεψη στο Εκθεσιακό Κέντρων Κοίλων

Επίσκεψη κλιμακίου οδοντιάτρων

 

Δόντια 5-5-2014 009

Επισκέφτηκε το σχολείο μας κλιμάκιο της Οδοντιατρικής Εταιρείας Κοζάνης από τους κ.Καλταβαρίδη και Ιωάννου.Έδωσαν στα παιδιά συμβουλές για τη στοματική τους υγιεινή και εξέτασαν τα δόντια όσων παιδιών είχαν δηλώσει επιθυμία.Τους ευχαριστούμε γι` αυτό και ελπίζουμε τέτοιες προσπάθειες να συνεχιστούν και στο μέλλον.

Πασχαλινές κατασκευές (συνέχεια)

Η Α΄τάξη μας.
Η Α΄τάξη μας.

Η Παρασκευή ήταν αφιερωμένη, κυρίως, στην ολοκλήρωση των κατασκευών μας. Βάψαμε αυγά με χρώματα ζαχαροπλαστικής και κλωστές και  κάναμε τις υπόλοιπες λαμπάδες μας. Ευχόμαστε σε όλους

          ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

 

Γ΄-Δ΄τάξεις
Γ΄-Δ΄τάξεις
Κατασκευές από τις Α΄και Β΄τάξεις
Κατασκευές από τις Α΄και Β΄τάξεις

 

 

 

Οι Ε΄-ΣΤ΄ τάξεις βάφουν τα πασχαλινά αυγά τους
Οι Ε΄-ΣΤ΄ τάξεις βάφουν τα πασχαλινά αυγά τους
Οι λαμπάδες των μαθητών μας.
Οι λαμπάδες των μαθητών μας.

 

Η κ.Σαουλίδου Κ. με τη Β΄τάξη
Η κ.Σαουλίδου Κ. με τη Β΄τάξη

Πρόσκληση προς γονείς

Δημ. Σχολείο.-Νηπιαγωγείο Ασβεστόπετρας

 

                              ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

 

Καλούμε όλους τους γονείς-κηδεμόνες του σχολείου μας στην επιμορφωτική συνάντηση που θα γίνει στο χώρο του σχολείου, την Πέμπτη 3/4/2014 και ώρα 18.00, με  ομιλητές:

 

Μπαμπίλα Ελένη, Σχολική Σύμβουλος 3ης Περιφέρειας Κοζάνης με θέμα : Σχέσεις γονέων με το σχολείο

 

Τερζοπούλου Αγάπη,  ψυχολόγος, με θέμα: Σχέσεις γονέων – παιδιών

 

Μετά την εισήγηση των ομιλητών θα ακολουθήσει συζήτηση.

 

Η παρουσία όλων κρίνεται απαραίτητη.

 

Γιοτρή για την 25η Μαρτίου

DSCN2203
Τα νήπια μας

Με μεγάλη επιτυχία έγινε η γιρτή για την 25η Μαρτίου στο σχολείο μας.Όλα τα παιδιά που συμμετείχαν έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό και κέρδισαν το χειροκρότημα των γονιών και συγγενών τους που τους παρακολούθησαν.

Η χορωδία μας με την υπεύθυνη κυρία Σαουλίδου Πόπη
Η χορωδία μας με την υπεύθυνη κυρία Σαουλίδου Πόπη

Hello world!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτή είναι η πρώτη σας δημοσίευση. Αλλάξτε την ή διαγράψτε την και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

Συμβουλευτείτε τα αρχεία βοήθειας για την διαχείριση του ιστολογίου σας.