Δυστυχώς λόγω βροχής δεν έγινε η καθιερωμένη παρέλαση.Ήμασταν όμως παρόντες στον εκκλησιασμό,στη δοξολογία,στο τρισάγιο και στην κατάθεση στεφάνων.Ο πανηγυρικός εκφωνήθηκε από τη Νάκη Βασιλική στον Ιερό ναό του Αγίου Γεωργίου.
Με πολύ μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η σχολική γιορτή μας. Οι γονείς καμάρωσαν τα παιδιά τους στα σκετς που παρουσίασαν. Ιδιαίτερα συγχαρητήρια στις κ. Σαουλίδου Καλλιόπη και Νάκη Βασιλική.
Επισκεφτήκαμε, την Παρασκευή 6/3/2015, το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Κοζάνης για να παρακολουθήσουμε την παράσταση ” Αργοναυτική εκστρατεία”. Επιστρέψαμε ενθουσιασμένοι και χαρούμενοι γιατί η παράσταση ήταν πολύ καλή.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.