Οι μαθητές/ριες του σχολείου μας, μαζί με τους εκπαιδευτικούς και τη συνδρομή του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του σχολείου μας, ανέλαβαν δράση και περιποιήθηκαν τους χώρους πρασίνου του σχολείου μας. Συγκεκριμένα καθάρισαν το μέρος από αγριόχορτα και περιποιήθηκαν τα φυτά του αύλιου χώρου του σχολείου μας. Μία δράση συνεργασίας και ευαισθητοποίησης για την αγάπη και φροντίδα του φυσικού περιβάλλοντος του τόπου μας.
Περιποίηση των χώρων πρασίνου του σχολείου μας
18 Μαΐου 2026







