Για τη φετινή γιορτή της μητέρας, οι μαθητές μου κι εγώ αποφασίσαμε να φτιάξουμε κάτι ξεχωριστό. Με τα χέρια μας γεμάτα χρώματα και τις καρδιές μας γεμάτες αγάπη, δημιουργήσαμε μια μεγάλη αφίσα αφιερωμένη στις μανούλες μας! Γεμίσαμε την αφίσα μας με πολύχρωμες καρδιές και γράψαμε πάνω τα λόγια του ποιητή Οδυσσέα Ελύτη. Είναι μια μικρή φράση που λέει όμως μια μεγάλη αλήθεια. Η αγάπη της μαμάς είναι τόσο δυνατή που μπορεί να καταφέρει τα πάντα! Ήταν μια υπέροχη μέρα δημιουργίας στην τάξη μας. Μέσα από τις ζωγραφιές τους, τα παιδιά είπαν το δικό τους ευχαριστώ στην πιο γλυκιά αγκαλιά του κόσμου.
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Ειρήνη – Ελένη Τσακανέλη






