Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες!

IMG 20260508 105049 IMG 20260508 105148 IMG 20260508 105543 IMG 20260508 105642 IMG 20260508 105701 IMG 20260508 110043 IMG 20260508 110049 1

Για τη φετινή γιορτή της μητέρας, οι μαθητές μου κι εγώ αποφασίσαμε να φτιάξουμε κάτι ξεχωριστό. Με τα χέρια μας γεμάτα χρώματα και τις καρδιές μας γεμάτες αγάπη, δημιουργήσαμε μια μεγάλη αφίσα αφιερωμένη στις μανούλες μας! Γεμίσαμε την αφίσα μας με πολύχρωμες καρδιές και γράψαμε πάνω τα λόγια του ποιητή Οδυσσέα Ελύτη. Είναι μια μικρή φράση που λέει όμως μια μεγάλη αλήθεια. Η αγάπη της μαμάς είναι τόσο δυνατή που μπορεί να καταφέρει τα πάντα! Ήταν μια υπέροχη μέρα δημιουργίας στην τάξη μας. Μέσα από τις ζωγραφιές τους, τα παιδιά είπαν το δικό τους ευχαριστώ στην πιο γλυκιά αγκαλιά του κόσμου.

Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Ειρήνη – Ελένη Τσακανέλη