Για άλλη μια χρονιά, ανήμερα της 25ης Μαρτίου, οι μαθητές της Στ΄τάξης του σχολείου μας τίμησαν τους σπουδαίους ήρωες της επανάστασης με τον δικό τους τρόπο!
Συγχαρητήρια στους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές μας για την όμορφη προσπάθεια!
Χρόνια πολλά Ελλάδα!!
