Οι μαθητές/τριες της Α’ Τάξης διερεύνησαν στα πλαίσια της ενότητας «ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ» το θέμα «Έχω κι εγώ δικαιώματα». Στα πλαίσια του προγράμματος έγινε διαχωρισμός μεταξύ αναγκών (πράγματα που χρειαζόμαστε καθημερινά) και επιθυμιών (πράγματα που μας δίνουν ευχαρίστηση καθημερινά), καθώς και η σύνδεσή τους με τα ανθρώπινα δικαιώματα. Μέσα από μεθόδους – τεχνικές δημιουργίας εννοιών (ιδεοθύελλα, εννοιολογικός χάρτης) έγινε κατανοητή η έννοια του δικαιώματος, προβλήθηκε βίντεο με τα δέκα βασικά ανθρώπινα δικαιώματα, τα παιδιά έφτιαξαν κολλάζ – αφίσα με τα «Αερόστατα των δικαιωμάτων» και στη συνέχεια εξασκήθηκαν με εκπαιδευτικά παιχνίδια (αντιστοίχισης, αναγραμματισμού, ταξινόμησης, κουίζ, τροχός αναγνώρισης δικαιωμάτων, τροχός δημιουργίας διαλόγου – ιστορίας του δικαιώματος). Επίσης, παρακολούθησαν την ταινία μικρού μήκους ««Ειρήνη» – Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα» ανακαλύπτοντας τις αντιθέσεις μεταξύ παιδιών που ζουν σε διαφορετικές χώρες και τις παραβιάσεις των βασικών δικαιωμάτων των παιδιών. Παράλληλα, περιπλανήθηκαν στην ιστοσελίδα της Unicef (εικονοιστορία) με σκοπό να μάθουν περισσότερα για τον οργανισμό και την δράση της, αλλά και για άλλους εθελοντικούς οργανισμούς που ασχολούνται με την προστασία των παιδιών («Το χαμόγελο του παιδιού», «Action Aid», «Γιατροί χωρίς Σύνορα»). Το πρόγραμμα «έκλεισε» με τη δημιουργία ομαδικού πόστερ το «Αλφαβητάρι των Δικαιωμάτων» και ενός ομαδικού κολλάζ – αφίσα το «Ανθρωπάκι των Δικαιωμάτων».
Αποτίμηση Εργαστηρίων Δεξιοτήτων Α’ Τάξης (2023-24), Θεματική Ενότητα «ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ», ΥΠΟΘΕΜΑΤΙΚΗ :«Έχω κι εγώ δικαιώματα»
Δεν υπάρχουν σχόλια
Χωρίς σχόλια ακόμα.