Την Πέμπτη, 14 Μαϊου 2026,  το προγραμματισμένο μάθημα κολύμβησης των μαθητών και μαθητριών της Γ’ τάξης του σχολείου μας στο Δημοτικό Κολυμβητήριο Γέρακα, παρακολούθησε η Υπουργός  Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κα Σοφία Ζαχαράκη,  η οποία συνομίλησε με τους μαθητές και τις μαθήτριες και βίωσε από κοντά τον ενθουσιασμό των παιδιών μέσα στο νερό. 

Screenshot 7 Screenshot 5 1