Την Πέμπτη, 14 Μαϊου 2026, το προγραμματισμένο μάθημα κολύμβησης των μαθητών και μαθητριών της Γ’ τάξης του σχολείου μας στο Δημοτικό Κολυμβητήριο Γέρακα, παρακολούθησε η Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κα Σοφία Ζαχαράκη, η οποία συνομίλησε με τους μαθητές και τις μαθήτριες και βίωσε από κοντά τον ενθουσιασμό των παιδιών μέσα στο νερό.

