Οι μαθητές/τριες εγγράφονται στο Ολοήμερο Πρόγραμμα για το σχολικό έτος 2026-2027 κατόπιν σχετικής αίτησης – δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους που θα βρείτε εδώ .