Το σχολείο μας συμμετείχε με επιτυχία στους Σχολικούς Αγώνες Αθλοπαιδείας, Ομαδικών και Ατομικών Αθλημάτων των Δημοτικών Σχολείων της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Άρτας.
Συγκεκριμένα, μαθητές και μαθήτριες των Ε΄ και Στ΄ τάξεων έλαβαν μέρος τόσο σε ομαδικά όσο και σε ατομικά αγωνίσματα. Στους ομαδικούς αγώνες, το σχολείο μας εκπροσωπήθηκε με δύο ομάδες: μια μεικτή ομάδα στο ποδόσφαιρο και μια ομάδα κοριτσιών στο βόλεϊ. Επιπλέον, μαθητές και μαθήτριες διαγωνίστηκαν σε ατομικά αγωνίσματα στίβου.
Όλοι οι συμμετέχοντες επέδειξαν αγωνιστικότητα, συνεργασία και ήθος, τιμώντας τις αξίες του «ευ αγωνίζεσθαι». Κατέβαλαν μεγάλη προσπάθεια και αγωνίστηκαν με ενθουσιασμό και συνέπεια, αποκομίζοντας πολύτιμες εμπειρίες από τη συμμετοχή τους. Οι επιδόσεις τους ξεχώρισαν και αξίζουν θερμά συγχαρητήρια για την προσπάθεια και τη συμπεριφορά τους εντός και εκτός αγωνιστικών χώρων.
Κάτω από : Δραστηριότητες