Η 2η κινητικότητα του προγράμματος Erasmus+ στο οποίο συμμετέχει το Σχολείο μας πραγματοποιήθηκε στην Istanbul και στο Δημοτικό Σχολείο Kanuni Sultan Suleyman ilkokulu.
Η 1η μέρα ήταν πραγματικά γεμάτη καλωσόρισμα! Οι φιλοξενούμενοι εκπαιδευτικοί παρακολουθήσαμε, παραδοσιακά και μη, δρώμενα στα οποία συμμετείχαν χορευτές μα, κυρίως, οι μαθητές του Σχολείου. Γευτήκαμε, επίσης, χειροποίητα γλυκίσματα και υπέροχο τσάι. Τέλος, επισκεφτήκαμε τον Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ο οποίος προσέφερε στους εκπροσώπους των συμμετεχόντων Σχολείων αναμνηστικά δώρα με το λογότυπο του προγράμματος και μια υπέροχη ανθοδέσμη!!!
Κάτω από : Erasmus+








