Οι μαθητές του σχολείου μας εφαρμόζοντας προγράμματα Περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, που εκπονούνται στις τάξεις τους, μετέβησαν σε Κορωνησία και Φιλιάτες.
Συγκεκριμένα οι μαθητές των Γ΄ και Δ΄ τάξεων, υπό την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών Σάκκουλα Αχιλλέα και Γεροδήμου Στεργιανής, επισκέφτηκαν την Κορωνησία για να μελετήσουν τον εκεί υγροβιότοπο, υλοποιώντας το πρόγραμμα ” Ο ΥΓΡΟΒΙΟΤΟΠΟΣ ΤΟΥ ΑΜΒΡΑΚΙΚΟΥ’
Οι δε μαθητές των Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων με τους εκπαιδευτικούς Ντούλα Δημήτριο και Πεπόνη Κωνσταντίνο. επισκέφτηκαν το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Φιλιατών, υλοποιώντας το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ” ΥΔΡΟΚΙΝΗΣΗ” . Το πρόγραμμα περιελάμβανε και επίσκεψη σε νερόμυλο, σε παραπόταμο του Καλαμά.
Κάτω από : Χωρίς κατηγορία








































