ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ

  • Διαβάζω το αρχείο με τον τίτλο “ΒΑΣΙΚΑ-ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ-ΧΡΩΜΑΤΑ.pdf” , βλέπω τα δυο βίντεο και ΜΕΤΑ ζωγραφίζω.

Bρίσκω στην φωτογραφία τους αριθμούς και τους ζωγραφίζω μόνο με τα βασικά χρώματα. Γύρω απο τους αριθμούς χρωματίζω με οτι χρώματα θέλετε.

ΒΑΣΙΚΑ-ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ-ΧΡΩΜΑΤΑ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

  • ΚΑΙ ΕΝΑ ΟΜΑΔΙΚΟ ΕΡΓΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Ομαδικό έργο με τις Α’ και Β’ τάξεις του σχολείου μας!
Είναι με τα ξυλάκια που είχαμε αγοράσει…
Τα ξυλάκια είναι όλα ζωγραφισμένα απο τα παιδιά!
Τιτλος:”Το μαγικό χαλί”
  • Α’ και Β’
    Βλέπω τη θεατρική παράσταση του Καραγκιόζη,εμπνέομαι από αυτήν και ζωγραφίζω το δικό μου παραμύθι…Μπορώ να χρησιμοποιήσω την τεχνική του κολλάζ (δηλ να βρω περιοδικά ή χρωματιστά χαρτιά και να τα κόψω στο μέγεθος και στο σχήμα που θέλω) ,ακόμη και ύφασμα.Όποιος θέλει μπορεί να προσθέσει και κείμενο.
  • 1)Παζλ με θέμα γνωστούς πίνακες ζωγραφικής Ελλήνων και ξένων ζωγράφων. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι η εξοικείωση των μαθητών με γνωστούς πίνακες ζωγραφικής του 19ου και του 20ού αιώνα. Ακόμη, το παζλ στοχεύει στην ανάπτυξη δεξιοτήτων παρατήρησης και χρήσης του ποντικιού. Το μαθησιακό αντικείμενο περιλαμβάνει πέντε επίπεδα κλιμακούμενης δυσκολίας, με αυξανόμενο αριθμό κομματιών κάθε φορά.
    2)Άσκηση αντιστοίχισης και παζλ, με θέμα τις γραμμές στο έργο του ζωγράφου Paul Klee. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να αντιληφθούν οι μαθητές τον ρόλο της γραμμής στην οργάνωση των έργων του Klee και να τη συσχετίσουν με άλλα μορφικά στοιχεία, όπως είναι το περίγραμμα και το χρώμα. Μέσα από τις προτεινόμενες δραστηριότητες, εξετάζονται τα είδη των γραμμών και ο ρόλος τους στη σύνθεση μιας εικόνας. Παράλληλα, η αντιστοίχιση έργων και γραμμών και η ανασύνθεση επιλεγμένων έργων συμβάλλουν στη διερεύνηση της γραμμής ως μορφικού στοιχείου στο έργο ζωγραφικής. Στο μαθησιακό αντικείμενο περιλαμβάνεται, επίσης, μια πρόταση για ανοιχτή δραστηριότητα, μέσω της οποίας προτρέπονται οι μαθητές να μελετήσουν το έργο άλλων ζωγράφων, όπως ο Joan Miró και ο Jean Dubuffet, και να δημιουργήσουν ζωγραφικά έργα με τη χρήση γραμμών.