
Όπως γνωρίζετε, από προηγούμενο άρθρο, το σχολείο μας αντιμετωπίζει μεγάλο θέμα με τα αδέσποτα και γίνεται προσπάθεια κάπως να λυθεί…
Αυτό όμως δεν μας κάνει να χάνουμε την ανθρωπιά μας, ούτε να μην εκμεταλλευτούμε την περίσταση για να εκπαιδεύσουμε τα παιδιά μας – κι αυτά με τη σειρά τους να εκπαιδεύσουν την κοινωνία.
Στο ένα σκυλάκι απ’ αυτά έγινε στείρωση, και θα ακολουθήσει και στο άλλο, με ευθύνη του Δήμου Δυτικής Αχαΐας. Μέχρι τα σκυλιά λοιπόν να απομακρυνθούν σε κάποιο ασφαλές, αλλά και αρμόζον γι αυτά, περιβάλλον οφείλουμε να τα φροντίσουμε, από απόσταση και διακριτικότητα χωρίς να κινδυνεύουν τα παιδιά.
Τι θα γίνει λοιπόν με τα χάπια που πρέπει να χορηγηθούν για θεραπεία;
Ακολουθούν οδηγίες από την μικρή μας «κτηνίατρο» της Στ τάξης Φένια Κ. που έχει αναλάβει αυτό το έργο. (Το τελικό κείμενο το επιμελήθηκε ο εκπαιδευτικός της τάξης).
ΒΑΣΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ
- Τα σκυλιά μένουν πάντα έξω από το σχολείο.
- Δεν πρέπει να γίνεται συστηματική σίτιση γιατί τα αδέσποτα θα θεωρήσουν το σχολείο χώρο τους και δε θα απομακρυνθούν απ’ αυτό ή θα προσαρμοστούν δύσκολα στο νέο τους περιβάλλον, όταν μετακινηθούν.
- Οποιαδήποτε πράξη γίνεται θα πρέπει να υπάρχει δίπλα μας εκπαιδευτικός (ενήλικας) και τα παιδιά να ακολουθούν πιστά τις οδηγίες του.
- Δεν αγγίζουμε τα σκυλιά.
- Δεν τα ταΐζουμε στο στόμα.
- Τα αδέσποτα δεν είναι παιχνίδι και απαιτείται υπευθυνότητα.
ΕΙΔΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΧΑΠΙΩΝ ΣΕ ΖΩΑΚΙΑ (Πώς δίνω τα χάπια στο σκυλί μου…)
- Διαβάζουμε καλά (μαζί με έναν ενήλικα που γνωρίζει) τις οδηγίες του φαρμάκου. (Δοσολογία – παρενέργειες – προφυλάξεις – ημερομηνία λήξης κλπ)
- Επιλέγουμε μια λιχουδιά που θα αρέσει στο σκυλάκι. (πχ ένα λουκανικάκι)
- Κόβουμε το χάπι σε μικρά κομμάτια και το βάζουμε μέσα σε σχισμές του λουκάνικου, τις οποίες τις έχει ανοίξει ο ενήλικας με ένα μυτερό μαχαίρι.
- Δελεάζουμε το σκυλί ταΐζοντάς το, αρχικά, με ένα λουκανικάκι χωρίς αντιβίωση.
- Μετά του ρίχνουμε το γεμιστό λουκάνικο με την αντιβίωση και το τρώει αμέσως.
- Προσέχουμε πότε είναι η επόμενη δόση και πότε λήγει η θεραπεία.
-
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ & ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΟ ΣΑΣ
Φένια Κ. Μαθήτρια της Στ τάξης
Η όλη διαδικασία που καταγράφεται από τη μαθήτρια γίνεται στο πλαίσιο της προσπάθειας του σχολείου όπου συμμετέχουν όλοι οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές του σχολείου για να μπορέσουμε να συμβιώσουμε με τους τετράποδους φίλους μας που μας επέλεξαν για να μείνουν μαζί μας.
Υπεύθυνοι ανάρτησης του άρθρου
Τόκας Δημήτριος, Διευθυντής του σχολείου, Γιαννακόπουλος Θεόδωρος δάσκαλος της τάξης