Με τις ευχές της Εκκλησίας ξεκίνησε η νέα σχολική χρονιά 2013-2014 σήμερα 11 Σεπτεμβρίου 2013.
Μετά το τέλος του Αγιασμού πρώτος ευχήθηκε για την καλή χρονιά ο εφημέριος της ενορίας π. Μάξιμος. Ακολούθησε ο χαιρετισμός εκ μέρους του Δημάρχου ο Αντιδήμαρχος κος Κωνσταντινίδης Ιωάννης. Στη συνέχεια διαβάστηκε η ευχητήρια επιστολή του κου Κων/νου Σταυλά περιφεριακού συμβούλου περιφέρειας Καλύμνου.
Έπειτα πήρε το λόγο ο Διευθυντής του Σχολείου ο οποίος ευχήθηκε για την νέα χρονιά, ευχαρίστησε το Δήμο Λέρου , την Τεχνική Υπηρεσία και την καθαρίστρια που ετοίμασαν το Σχολείο να υποδεχθεί τους μαθητές και τους δασκάλους.
Καλωσόρισε τους εκαπιδευτικούς, τους νέους μαθητές και Γονείς του Δημοτικού και του Νηπιαγωγείου και παρουσίασε την κατάσταση του σχολείου.
Αναφέρθηκε στην έλλειψη διδακτικού προσωπικού και πιο συγκεκριμένα δύο δασκάλωνκαι ενός εκπ/κού Γαλλικών. Αν ικανοποιηθούν τα αιτήματα δύο εκπαιδευτικών για απόσπαση τότε οι ελείψεις θα αυξηθούν επιπλέον σε ένα δάσκαλο και έναν καθηγητή Αγγλικών. Ακόμα ό,τι δεν θα λειτουργήσουν το Ολοήμερο και το Τμήμα Ένταξης μέχρι την τοποθέτηση εκπαιδευτικών.
Επίσης εγκαινίασε το νέο ηλεκτρονικό τρόπο επικοινωνίας του σχολείου με την κοινωνία.
Τέλος το λόγο πήρε η πρόεδρος του Συλλόγου γονέων και Κηδεμόνων κα Πόπη Μούγκρου έδωσε τις ευχές της ενημέρωσε για τις μέχρι στιγμής ενέργειες του Δ.Σ. και προετοίμασε τα μέλη του Συλλόγου για δυναμικές πρωτοβουλίες ώστε να λειτουργήσει σωστά το σχολείο.