Ένα δημιουργικό ξεκίνημα αρχίζει! Εφημερίδα ΔΣ Αλίντων 1ο τεύχος (Μάρτιος)

Αποφασίσαμε να ξεκινήσουμε μία σχολική δράση, την εφημερίδα! Αυτή την όμορφη απασχόληση την ξεκινήσαμε για να περνάμε δημιουργικά τον χρόνο μας. Ρωτήσαμε τα παιδιά του σχολείου μας γιατί θέλουν να λάβουν μέρος και μας απάντησαν ότι θέλουν να έχουν μια νέα εμπειρία και να κάνουν το σχολείο τους πιο δημοφιλές. Επίσης, μας είπαν ότι θέλουν να έχουν ένα δημιουργικό χόμπι. Ελπίζουμε η προσπάθειά μας να σας αρέσει!

Στο αγαπημένο μας κοινό,

Η συντακτική επιτροπή της εφημερίδας ΔΣ Αλίντων «Οι πένες της Λέρου»


Φόρτωση PDF…

Δημοσιεύθηκε στη Ανακοινώσεις | 1 σχόλιο

Αναστολή λειτουργίας σχολείου λόγω καιρού-Εξ αποστάσεως εκπαίδευση

Αγαπητοί γονείς- κηδεμόνες γεια σας
Σήμερα μετά τη λήξη των μαθημάτων ενημερωθήκαμε για την αναστολή της λειτουργίας των σχολείων του νησιού λόγω καιρού. Δεν θα γίνει μεταφορά των μαθητών.
Τα μαθήματα αύριο 17/2/2021 θα γίνουν μέσω τηλεδιάσκεψης σύμφωνα με το πρόγραμμα που εφαρμόστηκε στην προηγούμενη καραντίνα από 2:10 μέχρι 5:20μ.μ
Τα τάμπλετ είναι ελάχιστα και θα διανεμηθούν με κατάθεση αίτησης στις 10:00 το πρωί μετά από τηλεφωνική επικοινωνία. Δεν θα δοθούν σε μαθητές που έχουν αδέλφια στη Β/θμια Εκπ/ση.
Έχει ξεκινήσει το πρόγραμμα χορήγησης από το κράτος. Ενημερωθείτε από τον σύνδεσμο αν δικαιούστε την επιχορήγηση των 200 Ευρώ:
https://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/koinonia/326716/ksekinaei-i-xorigisi-voucher-200-evro-gia-agora-tablet-laptop-desktop-dikaioyxoi-kai-kritiria
Στους μαθητές/τριες που δεν θα συμμετέχουν στα μαθήματα θα δικαιολογηθούν οι απουσίες σύμφωνα με την αξιολόγηση των ενυπόγραφων δηλώσεών σας στο τετράδιο επικοινωνίας τους.
Τηλέφωνα επικοινωνίας
Σχολείου: 2247022766
Δ/ντή: 6973235296
Δάσκαλοι των τάξεων
Ευχόμαστε καλή συνέχεια.
Αν γνωρίζετε γονείς που δεν θα ενημερωθούν σας παρακαλούμε να τους ενημερώσετε.

Τάξη Ωρα Μάθημα   Τάξη Ώρα Μάθημα  
Α   ΤΕΤΑΡΤΗ ΠΕΜΠΤΗ     ΤΕΤΑΡΤΗ ΠΕΜΠΤΗ
ΓΛΩΣΣΑ ΓΛΩΣΣΑ Δ ΑΓΓ ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
ΓΛΩΣΣΑ ΓΛΩΣΣΑ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΓΛΩΣΣΑ
ΑΓΓΛΙΚΑ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΓΛΩΣΣΑ ΓΛΩΣΣΑ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΠΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
ΜΕΛΕΤΗ ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΜΕΛΕΤΗ
           
    ΤΕΤΑΡΤΗ ΠΕΜΠΤΗ     ΤΕΤΑΡΤΗ ΠΕΜΠΤΗ
Β ΓΛΩΣΣΑ ΓΛΩΣΣΑ Ε ΓΛΩΣΣΑ ΓΛΩΣΣΑ
ΓΛΩΣΣΑ ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΦΥΣΙΚΗ
ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Μ.ΠΕΡΙΒ ΑΓΓΛΙΚΑ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΤΠΕ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
           
    ΤΕΤΑΡΤΗ ΠΕΜΠΤΗ ΣΤ   ΤΕΤΑΡΤΗ ΠΕΜΠΤΗ
Γ ΓΛΩΣΣΑ Φ. ΑΓΩΓΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΓΛΩΣΣΑ
ΓΛΩΣΣΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ ΑΓΓλΙΚΑ ΓΛΩΣΣΑ
Φ. ΑΓΩΓΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΛΩΣΣΑ ΤΠΕ ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
ΑΓΓΛΙΚΑ ΤΠΕ ΙΣΤΟΡΙΑ ΦΥΣΙΚΗ
           
Δημοσιεύθηκε στη Ανακοινώσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αναστολή λειτουργίας σχολείου λόγω καιρού-Εξ αποστάσεως εκπαίδευση

Εορτασμός 28ης Οκτωβρίου 1940

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες των μαθητών του σχολείου μας

Σας ενημερώνουμε ότι λόγω των έκτακτων μέτρων που εφαρμόζονται για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορωνοϊού covid-19 ο γιορτασμός της Εθνικής Επετείου της 28ης Οκτωβρίου 1940 σύμφωνα με τις εντολές του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και του προγράμματος του Δήμου Λέρου θα πραγματοποιηθούν οι παρακάτω ρυθμίσεις:

  1. Την Τρίτη 27/10/2020, γιορτή της Ελληνικής Σημαίας και του ΟΧΙ του 1940 στους Ιταλούς , τα παιδιά θα έρθουν στο Σχολείο από τις 8:15 και θα αποχωρήσουν στις 9:40. Θα έρθουν χωρίς τσάντες για να γιορτάσουν και να τιμήσουν με τους δασκάλους τους και τους συμμαθητές της τάξης τους την επέτειο της γιορτής. Προσοχή κατά την αποχώρηση. Ιδιαίτερα για τα μικρά παιδιά και όσα έρχονται μόνα τους στο σχολείο. Το  λεωφορείο θα εκτελέσει τα δρομολόγιά του τις ίδιες ώρες.
  2. Την Τετάρτη 28/10/2020 το σχολείο θα εκπροσωπηθεί από το σημαιοφόρο και τους παραστάτες της σημαίας στη δοξολογία που θα γίνει στις 10:00 στον Άγιο Νικόλαο και στις 10:30 η κατάθεση των στεφανιών στο Μνημείο των Ιερολοχιτών στην πλατεία του Λέρος. Δεν θα γίνει η καθιερωμένη παρέλαση.

Δημοσιεύθηκε στη Εκδηλώσεις-Γιορτές | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εορτασμός 28ης Οκτωβρίου 1940

Αγιασμός έναρξης μαθημάτων 2020-2021

Στις 14 Σεπτεμβρίου 2020 ξεκίνησε η σχολική χρονιά 2020-2021 με τον καθιερωμένο Αγιασμό ο οποίος τελέστηκε από τον εφημέριο της ενορίας των Αγίων Τεσσαράκοντα Μαρτύρων Αιδ/το π. Μάξιμο Λιβανό.

Η φετινή όμως έναρξη ήταν πολύ διαφορετική μιας και έγινε χωρίς τους μαθητές οι οποίοι παρέμειναν κλεισμένοι μέσα στις τάξεις με τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς χωρίς τους γονείς οι οποίοι έμειναν κλεισμένοι έξω από την καγκελόπορτα.

Τον αγιασμό παρακολούθησαν οι μαθητές της Α΄τάξης με τους γονείς τους.

Τίμησαν με την παρουσία τους από πλευρά της Δημοτικής Αρχής ο Αντιδήμαρχος Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής κος Άκης Γρεκός και η Πρόεδρος του Δ.Ο.ΠΑΙ.Σ.Α.Π Λέρου κα Μαριέτα Κανάρη.

Μετά τις ευχές του πατέρα Μάξιμου ,  ευχές έδωσε και ο κος Αντιδήμαρχος  Άκης Γραικός ο οποίος υποσχέθηκε μεταξύ άλλων  την ανακατασκευή του αύλειου χώρου και τη συνδρομή του Δήμου σε κάθε ανάγκη παρουσιαστεί . Αναφέρθηκε στην ίδρυση και λειτουργία του Κ.Δ.Α.Π (Κέντρου Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών) που θα παρέχει Δωρεάν δημιουργική απασχόληση των παιδιών για ορισμένο χρονικό διάστημα εκτός σχολικού ωραρίου στα τέσσερα Δημοτικά Σχολεία του νησιού.

Τέλος μίλησε ο Δ/ντής του Σχολείου κος Αναστάσιος Χατζηλάρης καλοδέχτηκε στην αγκαλιά του Σχολείου όλα τα παιδιά και ιδιαίτερα τους μαθητές της Α΄τάξης. Έπειτα παρουσίασε τους εκπαιδευτικούς του σχολείου αναφέροντας τα κενά  που δεν καλύφθηκαν ακόμα.

 

Δημοσιεύθηκε στη Ανακοινώσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αγιασμός έναρξης μαθημάτων 2020-2021

Ενημέρωση Μαθητών, Γονέων Κηδεμόνων ΔΣ Αλίντων

Καλή χρονιά

Σας ενημερώνουμε ότι ο καθιερωμένος αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2020 στις 10:30 όπως ορίστηκε με τη σχετική εγκύκλιο.

Λόγω των έκτακτων μέτρων αντιμετώπισης της πανδημίας COVID-19 δεν επιτρέπεται η συμμετοχή γονέων.

Οι μαθητές που έχουν υποβάλλει αίτημα μεταφοράς θα μεταφέρονται με το λεωφορείο του κου Ασβεστά με υποχρεωτική τη χρήση μάσκας σε όλη τη διαδρομή.

Μετά τη λήξη του Αγιασμού οι μαθητές θα αποχωρήσουν.

Την επόμενη ημέρα το σχολείο θα λειτουργήσει 8:15 μέχρι τις 12:00

Η λειτουργία των σχολικών μονάδων γίνεται τηρουμένων των ακόλουθων κανόνων:

α. Είναι υποχρεωτική η χρήση προστατευτικής μη ιατρικής μάσκας στους εσωτερικούς χώρους.

β. Αποφυγή συγχρωτισμού.γ. Συχνός καθαρισμός των χεριών με χρήση νερού και σαπουνιού ή με αλκοολούχο αντισηπτικό διάλυμα.

Σε περίπτωση που καταρτιζόμενος/εκπαιδευόμενος/μαθητευόμενος δεν τηρεί τις υποχρεώσεις του ως προς την υποχρεωτική χρήση, όπου αυτή προβλέπεται, μάσκας, δεν του επιτρέπεται η είσοδος στη αίθουσα διδασκαλίας και λαμβάνει απουσία.

Οδηγίες υγιεινής για τους μαθητές:

1. Να φοράς προστατευτική μάσκα στους εσωτερικούς χώρους του σχολείου καθώς και στους εξωτερικούς όταν υπάρχει συνωστισμός. Μάθε τον τρόπο της σωστής χρήσης μάσκας. Η μάσκα είναι αυστηρά προσωπικό αντικείμενο.

2. Να αποφεύγεις να έρχεσαι σε κοντινή επαφή με παιδιά του σχολείου σου, ιδιαίτερα όσα δεν πηγαίνουν στο Τμήμα που πας εσύ. Το ίδιο ισχύει και με τους μεγάλους. Να φροντίζεις να κρατάς τις μέγιστες δυνατές αποστάσεις από φίλους και γνωστούς σου έξω από το σχολείο.

3. Να πλένεις συχνά τα χέρια σου με σαπούνι και νερό για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα, ειδικά πριν τη λήψη φαγητού και μετά τη χρήση της τουαλέτας. Αν δεν υπάρχει σαπούνι και νερό, μπορείς να χρησιμοποιείς αντισηπτικό χεριών.

4. Να βήχεις ή να φτερνίζεσαι στον αγκώνα σου ή σε χαρτομάντιλο, το οποίο θα πετάς αμέσως σε κάδο απορριμμάτων.

5. Να μην βάζεις τα χέρια σου στο στόμα, στη μύτη ή στα μάτια σου.

6. Να μην ανταλλάσσεις αντικείμενα (όπως στυλό, μολύβι, γόμα, κινητό τηλέφωνο, χαρτονομίσματα, κέρματα κλπ.) με τους συμμαθητές σου.

7. Εάν εμφανίσεις πυρετό, βήχα ή άλλα συμπτώματα να ενημερώσεις άμεσα τους γονείς/κηδεμόνες σου τη δασκάλα ή το δάσκαλό σου και να μείνεις σπίτι μέχρι να νιώσεις τελείως καλά.

Από τη διεύθυνση του Σχολείου

 

Δημοσιεύθηκε στη Ανακοινώσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ενημέρωση Μαθητών, Γονέων Κηδεμόνων ΔΣ Αλίντων

Έναρξη μαθημάτων 2020-2021

Με χαρά σας καλωσορίζουμε στη σελίδα του σχολείου μας.

Καλωσορίζουμε όλους τους συναδέλφους που θα εργαστούν φέτος κοντά μας.

Καλωσορίζουμε τους μαθητές μας και τους γονείς τους, ιδιαίτερα τα πρωτάκια μας.

Αγαπητοί μας γονείς και κηδεμόνες των μαθητών μας. Ξεκινάμε τη φετινή χρονιά με όρεξη για δουλειά. Οι εκπαιδευτικοί μας αναμένουν την ώρα που θα βρεθούν ανάμεσα στα παιδιά σας να τους δώσουν τον εαυτό τους για να τα κάνουν ώριμους ανθρώπους και καλούς μαθητές .

Η χρονιά ευχόμαστε να κυλήσει ομαλά και χαρούμενα. Για να συμβεί αυτό χρειάζεται πλήρης συνεργασία σε όλα τα επίπεδα.

Σκοπός μας τη φετινή χρονιά να γίνεται ενημέρωση σε όλους για δράσεις, πρωτοβουλίες, ειδήσεις και οτιδήποτε εξυπηρετεί την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου.

Σαν πρώτη ανακοίνωση έχουμε την έναρξη της Σχολικής Χρονιάς που φέτος όπως γνωρίζετε θα γίνει στις 14 Σεπτεμβρίου 2020.

 

 

Δημοσιεύθηκε στη Ανακοινώσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Έναρξη μαθημάτων 2020-2021

ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

Αγαπητοί γονείς- κηδεμόνες,

Όπως γνωρίζετε, από τη Δευτέρα 1η Ιουνίου 2020, τα δημοτικά σχολεία επαναλειτουργούν. Όλοι εμείς οι εκπαιδευτικοί περιμένουμε με μεγάλη χαρά να ξαναδούμε τα αγαπημένα παιδικά πρόσωπα από κοντά κι όχι από την οθόνη του υπολογιστή όπως συνέβαινε κατά το διάστημα της καραντίνας. Από κοντά αλλά όχι από πολύ κοντά… αφού, δυστυχώς ο ιός είναι ακόμα εδώ.

Το σχολείο έχει προετοιμαστεί ώστε να υποδεχθεί με ασφάλεια τους μαθητές. Όπως ορίζουν οι οδηγίες του ΕΟΔΥ:

  • Έχουμε προμηθευθεί αντισηπτικά αλκοολούχα διαλύματα και χειροπετσέτες για κάθε τάξη, υγρά κρεμοσάπουνα για τις τουαλέτες, καθαριστικά και απολυμαντικά επιφανειών, χειρουργικές μάσκες (για επείγουσες καταστάσεις), καθώς και γάντια (κυρίως για το προσωπικό καθαριότητας).

  • Καθαριότητα θα πραγματοποιείται δύο φορές την ημέρα (κατά τη διάρκεια των μαθημάτων και μετά από αυτά). Το προσωπικό καθαριότητας θα φορά μάσκα, γάντια και ειδική ποδιά μίας χρήσης.

  • Έχει οριστεί ειδικός χώρος διαχείρισης ύποπτου κρούσματος και υπεύθυνος εκπαιδευτικός, ο οποίος γνωρίζει το ειδικό πρωτόκολλο για μια τέτοια περίπτωση.

  • Τα θρανία και τα καθίσματα των μαθητών έχουν τοποθετηθεί έτσι ώστε να υπάρχει απόσταση 1,5 μέτρου ανάμεσά τους και να έχουν όλα τον ίδιο προσανατολισμό. Σε κάθε θρανίο θα αντιστοιχεί ένας μαθητής. Επίσης οι μαθητές δεν θα μετακινούνται σε άλλες αίθουσες (π.χ. αίθουσα πληροφορικής). Λόγω των μικρών διαστάσεων κάποιων τάξεων, τα μαθήματα θα γίνονται εκ περιτροπής όπου επιβάλλεται..

  • Η χρήση μάσκας από εκπαιδευτικούς και μαθητές είναι προαιρετική. Μόνο στην περίπτωση των εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική.

  • Οι πρώτες ημέρες λειτουργίας των σχολικών μονάδων θα επικεντρωθούν στην ενημέρωση των μαθητών για κανόνες υγιεινής δίνοντας έμφαση στην απόσταση και την υγιεινή των χεριών .

Θα πρέπει όμως κι εσείς, από τη δική σας πλευρά να φροντίσετε για την ασφάλεια των παιδιών σας, αλλά και των υπολοίπων παιδιών.

Για το λόγο αυτό είναι απαραίτητο:

  • Να προμηθεύσετε τα παιδιά σας με όλο τον απαραίτητο σχολικό εξοπλισμό (γόμες, μολύβια, μαρκαδόρο πίνακα, μαρκαδόρους ζωγραφικής) και να ελέγχετε κάθε μέρα την κασετίνα και την τσάντα τους, καθώς δεν επιτρέπεται η ανταλλαγή ειδών.

  • Να φροντίσετε ώστε τα παιδιά να έχουν φαγητό και νερό, γιατί δεν θα λειτουργεί το κυλικείο και δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιούν το φαγητό και το νερό άλλων.

  • Να έχουν μαζί τους στην τσάντα χειροπετσέτες με αντισηπτικό για να τις χρησιμοποιούν κατά τη διάρκεια του μαθήματος, αν το επιθυμούν (το αντισηπτικό διάλυμα στην είσοδο της τάξης, θα χρησιμοποιείται κατά κύριο λόγο κατά την είσοδο και την έξοδο των μαθητών, ώστε να μην πηγαίνουν συνέχεια διακόπτοντας τη ροή του μαθήματος)

  • Να μην φέρνουν μπάλες ή παιχνίδια από το σπίτι, καθώς απαγορεύονται τα ομαδικά παιχνίδια με χρήση αντικειμένων, ακόμα και κατά τη διάρκεια του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής

  • Να παραμένουν στο σπίτι, αν εμφανίζουν συμπτώματα λοίμωξης του αναπνευστικού ή πυρετό.

  • Τη Δευτέρα, καλό θα ήταν να έρθετε μαζί τους ως την καγκελόπορτα του σχολείου να τα αφήσετε και να φύγετε να μη γίνει συνωστισμός εκεί. Θα μπαίνει ένα- ένα (χωρίς εσάς) ώστε να κρατιούνται οι αποστάσεις. Οι δάσκαλοι θα αναλάβουν να τα οδηγήσουν στην τάξη και να τους δείξουν τις θέσεις τους. Τις υπόλοιπες μέρες, με την άφιξή τους, δεν θα χρονοτριβούν στο προαύλιο, αλλά θα πηγαίνουν κατευθείαν στην τάξη και στη θέση τους.

Όπως καταλαβαίνετε, το σχολείο δεν μπορεί να είναι όπως πριν. Δεν θα υπάρχει πρωινή συγκέντρωση, δεν θα υπάρχουν φωτοτυπίες, διόρθωση βιβλίων και τετραδίων από το δάσκαλο, Τα παιδιά θα αυλίζονται σε διαφορετικό χώρο ανά τμήμα κατά την ώρα του διαλείμματος. Δεν θα διοργανωθούν εκπαιδευτικές εκδρομές και εκδηλώσεις. Θα πρέπει να μάθουν να μπαίνουν και να βγαίνουν αργά και με σειρά από τις τάξεις, τηρώντας πάντα τις αποστάσεις.

Γνωρίζουμε ότι θα είναι μια ίσως δύσκολη προσαρμογή των μικρών παιδιών στην νέα πραγματικότητα του σχολείου. Από την δική μας πλευρά, θα κάνουμε ό, τι περνάει από το χέρι μας, ώστε όλα να πάνε καλά. Ελπίζουμε πολύ στη δική σας βοήθεια και συμπαράσταση στο δύσκολο έργο μας.

Ο Διευθυντής του Σχολείου Ο Σύλλογος Διδασκόντων

Δημοσιεύθηκε στη Ανακοινώσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

Έναρξη Μαθημάτων Δημοτικού Σχολείου 1-6-2020

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες ,  χαίρετε

Σας ενημερώνουμε ότι, σύμφωνα με εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας, ξεκινά η επαναλειτουργία των Δημοτικών Σχολείων τη Δευτέρα 1 Ιουνίου 2020. Η φοίτηση των μαθητών/τριών θα παραταθεί κατά μία εβδομάδα και θα ολοκληρωθεί στις 26 Ιουνίου 2020.

Στη σχολική μονάδα θα τηρηθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας των μαθητών και των εκπαιδευτικών. Συγκεκριμένα, θα υπάρχει η προβλεπόμενη απόσταση μεταξύ των θέσεων των μαθητών τόσο μέσα στην αίθουσα όσο και κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων, η χρήση αντισηπτικών και ο τακτικός εξαερισμός των αιθουσών. Παρακαλείσθε να προβείτε κι εσείς σε ενημέρωση των παιδιών σας σχετικά με τα μέτρα προστασίας που θα πρέπει να τηρούνται, όπως θα τα ενημερώσουμε κι εμείς.

Τη Δευτέρα 1 Ιουνίου θα γίνει προσέλευση όλων των μαθητών που θα παρακολουθήσουν τα μαθήματα του σχολείου το διάστημα αυτό και θα γίνει η σχετική ενημέρωσή τους για την τήρηση των μέτρων προστασίας που απαιτούνται. Όπου ο αριθμός των μαθητών μιας τάξης υπερβαίνει τον προβλεπόμενο αναγκαίο για την υγιεινή των παιδιών, η τάξη θα χωριστεί και τα μαθήματα θα γίνονται εκ περιτροπής. Γι’ αυτό θα ενημερωθείτε τη Δευτέρα και θα αρχίσει η λειτουργία του από Τρίτη.

Για όσους μαθητές δε θα παρακολουθήσυν τα μαθήματα στο διάστημα αυτό, επισυνάπτεται στο παρόν μέιλ Υπέυθυνη Δήλωση η οποία πρέπει να συμπληρωθεί άμεσα, να αποσταλεί υπογεγραμμένη μέχρι αύριο Παρασκευή 29 Μαΐου στο σχολείο είτε ηλεκτρονικά είτε δια ζώσης και δε θα μπορεί να ανακληθεί. Θα γίνεται καταχώρηση των απουσίων (Εντολή Y.ΠΑΙ.Θ)

Το ωράριο προσέλευσης και αποχώρησης των μαθητών παραμένει το ίδιο. Το ολοήμερο σχολείο δε θα λειτουργήσει το διάστημα αυτό. Επισυνάπτεται στο παρόν μέιλ έγγραφο προς συμπλήρωση για την εγγραφή στο ολόημερο της νέας σχολικής χρονιάς 2020 – 2021. Επιπλέον, η μεταφορά των μαθητών με το λεωφορείο θα γίνεται κανονικά, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα και την ευθύνη του μεταφορέα.

Δεν θα λειτουργήσει το Κυλικείο. Να θερμομετρείτε τους μαθητές πριν την αναχώρηση για το Σχολείο.

Τέλος, καθώς δε θα υπάρχει σχολικός τροχονόμος την περίοδο αυτή, παρακαλείσθε να είστε προσεκτικοί κατά την προσέλευση και αποχώρση των μαθητών και να μην κατεβάζετε τα αυτοκίνητα μπροστά από τον προαύλιο χώρο του σχολείου. Αν κάποιος ενδιαφέρεται να αναλάβει χρέη τροχονόμου μπορεί να ενημερώσει τη διεύθυνση του σχολείου.

Ο Διευθυντής του Σχολείου

Χατζηλάρης Αναστάσιος

Δημοσιεύθηκε στη Ανακοινώσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Έναρξη Μαθημάτων Δημοτικού Σχολείου 1-6-2020

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ 2020-2021

      Σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές των μαθητών στα Δημοτικά Σχολεία πραγματοποιούνται από τις 15 μέχρι τις 30 Μαΐου 2020

Στην Α΄ τάξη εγγράφονται τα παιδιά που έχουν γεννηθεί το έτος 2014

Δικαιολογητικά για την εγγραφή είναι τα παρακάτω:

  1. Αίτηση εγγραφής (Χορηγείται από το Σχολείο)
  2. Αίτηση εγγραφής στο Ολοήμερο (Αν πληρούνται οι προϋποθέσεις)
  3. Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.).Προσκομίζεται μέχρι 11/9/2020
  4. Βιβλιάριο υγείας του μαθητή.
  5. Βεβαίωση παρακολούθησης νηπιαγωγείου.
  6. Αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο φαίνεται η διεύθυνση κατοικίας του  μαθητή.(λογαριασμός ΔΕΗ κλπ..)

Ώρες εγγραφών στο Σχολείο: Εργάσιμες μέρες από 10:00-12:00

Δημοσιεύθηκε στη Ανακοινώσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ 2020-2021

ΣΥΜΜΕΤΟΧΉ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ

Προς:  ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΛΙΝΤΩΝ

Θέμα: Ο Μαθηματικός Διαγωνισμός «Καγκουρό» θα πραγματοποιηθεί ηλεκτρονικά.

Χριστός Ανέστη, σας ευχόμαστε χρόνια πολλά, υγεία, δύναμη και αισιοδοξία.

Θέλουμε να σας ενημερώσουμε για τον Μαθηματικό Διαγωνισμό Καγκουρό που ειδικά φέτος λόγω των συνθηκών θα πραγματοποιηθεί ηλεκτρονικά στις 23 Μαΐου 2020.

Με το τρόπο αυτό δίνεται η ευκαιρία σε κάθε μαθητή και μαθήτρια του σχολείου σας να συμμετάσχει από το σπίτι του μέσα από μία ειδική πλατφόρμα. Ο κοινός νους, η καθαρή σκέψη και η αγάπη για τα μαθηματικά είναι αρκετά εφόδια για να αντιμετωπίσει κανείς τα θέματα του διαγωνισμού.

Οι εγγραφές παρατείνονται μέχρι 11 Μαΐου και σας παρακαλούμε να ενημερώσετε προωθώντας αυτό το μήνυμα στους μαθητές του σχολείου σας.

Οδηγίες για το Διαγωνισμό

  • Στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να ακούσετε πληροφορίες – οδηγίες από την «Καγκουρό Ελλάς» για τον ηλεκτρονικό τρόπο διεξαγωγής του διαγωνισμού που θα γίνει το Σάββατο 23 Μαΐου 2020.
  • Οι ίδιες πληροφορίες βρίσκονται στην ιστοσελίδα:

http://www.kangaroo.gr/%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82-2020/

  • Από την «Καγκουρό Ελλάς» επισημαίνεται ότι το Βιβλίο, η βεβαίωση συμμετοχής και τα λοιπά δωράκια θα σταλούν στα Κέντρα Εξέτασης λίγο μετά τον διαγωνισμό. Σε δεύτερη φάση, μετά την βαθμολόγηση των γραπτών, θα σταλούν και οι Διακρίσεις.
  • Επίσης διευκρινίζεται ότι:

α) Το e-mail των μαθητών είναι απαραίτητο. Αυτό μπορεί να είναι είτε το προσωπικό τους ή  του κηδεμόνα τους.

β) Επιτρέπεται δύο μαθητές να δώσουν το ίδιο e-mail. Π,χ, δύο αδέλφια μπορούν και τα δύο να δώσουν από κοινού το e-mail του κηδεμόνα τους.

γ) Ο διαγωνισμός θα διαρκέσει 2 ώρες αντί 1,5 που ήταν μέχρι τώρα. Αυτό γίνεται επειδή τα παιδιά μπορεί να μην έχουν εξοικείωση με τον ηλεκτρονικό διαγωνισμό. Επίσης γίνεται για να εξομαλυνθούν τα τεχνικά προβλήματα που μπορεί να προκύψουν σε κάποιους λόγω αργής σύνδεσης στο ιντερνέτ.

δ) Οι διαγωνιζόμενοι στις 23 Μαΐου μπορούν να μπουν στο σύστημα με τα θέματα οποιαδήποτε στιγμή από 9:00 έως 12:00. Ο χρόνος τους των 2 ωρών αρχίζει να μετρά από την στιγμή που θα ξεκινήσουν. Για παράδειγμα αν σε ένα σπίτι υπάρχουν δύο αδέλφια αλλά ένας υπολογιστής, μπορεί ο ένας αδελφός να μπει στο σύστημα από 9:00 έως 11:00 και ο άλλος  από 11:30 έως (δύο ώρες αργότερα) τις 13:30. Αρκεί δηλαδή να μπει πριν τις 12:00.

Για την συμμετοχή σας στο διαγωνισμό συμπληρώστε τα πεδία της παρακάτω φόρμας.

https://rpschool.gr/new/kangaroo2020

Μετά την υποβολή της φόρμας με την αίτηση συμμετοχής θα σας αποσταλεί ηλεκτρονικό μήνυμα στο e-mail που δηλώσατε με αναλυτικές οδηγίες για την πληρωμή της συνδρομής των 12,5€.

 

Δημοσιεύθηκε στη Ανακοινώσεις, Εκπαιδευτικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΣΥΜΜΕΤΟΧΉ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ