Καλή χρονιά
Σας ενημερώνουμε ότι ο καθιερωμένος αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2020 στις 10:30 όπως ορίστηκε με τη σχετική εγκύκλιο.
Λόγω των έκτακτων μέτρων αντιμετώπισης της πανδημίας COVID-19 δεν επιτρέπεται η συμμετοχή γονέων.
Οι μαθητές που έχουν υποβάλλει αίτημα μεταφοράς θα μεταφέρονται με το λεωφορείο του κου Ασβεστά με υποχρεωτική τη χρήση μάσκας σε όλη τη διαδρομή.
Μετά τη λήξη του Αγιασμού οι μαθητές θα αποχωρήσουν.
Την επόμενη ημέρα το σχολείο θα λειτουργήσει 8:15 μέχρι τις 12:00
Η λειτουργία των σχολικών μονάδων γίνεται τηρουμένων των ακόλουθων κανόνων:
α. Είναι υποχρεωτική η χρήση προστατευτικής μη ιατρικής μάσκας στους εσωτερικούς χώρους.
β. Αποφυγή συγχρωτισμού.γ. Συχνός καθαρισμός των χεριών με χρήση νερού και σαπουνιού ή με αλκοολούχο αντισηπτικό διάλυμα.
Σε περίπτωση που καταρτιζόμενος/εκπαιδευόμενος/μαθητευόμενος δεν τηρεί τις υποχρεώσεις του ως προς την υποχρεωτική χρήση, όπου αυτή προβλέπεται, μάσκας, δεν του επιτρέπεται η είσοδος στη αίθουσα διδασκαλίας και λαμβάνει απουσία.
Οδηγίες υγιεινής για τους μαθητές:
1. Να φοράς προστατευτική μάσκα στους εσωτερικούς χώρους του σχολείου καθώς και στους εξωτερικούς όταν υπάρχει συνωστισμός. Μάθε τον τρόπο της σωστής χρήσης μάσκας. Η μάσκα είναι αυστηρά προσωπικό αντικείμενο.
2. Να αποφεύγεις να έρχεσαι σε κοντινή επαφή με παιδιά του σχολείου σου, ιδιαίτερα όσα δεν πηγαίνουν στο Τμήμα που πας εσύ. Το ίδιο ισχύει και με τους μεγάλους. Να φροντίζεις να κρατάς τις μέγιστες δυνατές αποστάσεις από φίλους και γνωστούς σου έξω από το σχολείο.
3. Να πλένεις συχνά τα χέρια σου με σαπούνι και νερό για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα, ειδικά πριν τη λήψη φαγητού και μετά τη χρήση της τουαλέτας. Αν δεν υπάρχει σαπούνι και νερό, μπορείς να χρησιμοποιείς αντισηπτικό χεριών.
4. Να βήχεις ή να φτερνίζεσαι στον αγκώνα σου ή σε χαρτομάντιλο, το οποίο θα πετάς αμέσως σε κάδο απορριμμάτων.
5. Να μην βάζεις τα χέρια σου στο στόμα, στη μύτη ή στα μάτια σου.
6. Να μην ανταλλάσσεις αντικείμενα (όπως στυλό, μολύβι, γόμα, κινητό τηλέφωνο, χαρτονομίσματα, κέρματα κλπ.) με τους συμμαθητές σου.
7. Εάν εμφανίσεις πυρετό, βήχα ή άλλα συμπτώματα να ενημερώσεις άμεσα τους γονείς/κηδεμόνες σου τη δασκάλα ή το δάσκαλό σου και να μείνεις σπίτι μέχρι να νιώσεις τελείως καλά.
Από τη διεύθυνση του Σχολείου