Την Κυριακή 10 Απριλίου το σχολείο μας πραγματοποίησε μια επιτυχημένη δεντροφύτευση στην περιοχή Φράγμα στο Παρθένι.
Μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί σε μια χαρούμενη και εορταστική ατμόσφαιρα και με βοηθό τον όμορφο ανοιξιάτικο καιρό, επιδόθηκαν από το πρωί σε μια πραγματική κατάθεση αγάπης και προσφοράς στη μητέρα Φύση.
Η συμμετοχή αρκετών γονέων, μαθητών και φίλων σε αυτή την «Πράσινη» δράση-γιορτή, ήταν η καλύτερη συναίνεση στην προσπάθεια διαμόρφωσης περιβαλλοντικής συνείδησης στους μαθητές μας.
Η δραστηριότητα εντάσσεται στα πλαίσια των προγραμμάτων Περιβαλλοντικής εκπαίδευσης που εκπονούνται από το σχολείο μας.
Μετά το πέρας της εκδήλωσης ο Σύλλογος Γονέων ευχαρίστησε με τον τρόπο του, τους μαθητές που …έδρασαν, ενώ και οι μεγάλοι χάρηκαν και γιόρτασαν την ημέρα.
Ευχαριστούμε θερμά το Δήμο Λέρου για την προσφορά των δενδρυλλίων που φυτεύτηκαν, τον κύριο Ισίδωρο Κουμπάρο για τη βοήθεια στο άνοιγμα των λάκκων, τον κύριο Ιάκωβο Κωνσταντάρα για το πότισμα των φυτεμένων δέντρων και όλους όσους συντάχθηκαν και βοήθησαν σε αυτό το εγχείρημα του σχολείου και των μαθητών μας.
