Δ1: Η Επίσκεψη μας σε Ελαιοτριβείο
Στις 3 Δεκεμβρίου οι μαθητές του Δ1 του σχολείου μας επισκέφθηκαν το Ελαιοτριβείο του κυρίου Βασιλείου Σταμάτη στην Κακή Βίγλα. Οι υπεύθυνοι τους ξενάγησαν στον χώρο του ελαιοτριβείου και παρακολούθησαν …
Δ1: Η Επίσκεψη μας σε Ελαιοτριβείο Διαβάστε περισσότερα