Οι μαθητές της έκτης τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον στην τηλεδιάσκεψη για τη δράση «Μαθαίνω για τη διατροφή στη σχολική ηλικία», που διεξήχθη την Τρίτη 26/10/2021 στις 10:00 – 11:30 πμ και διοργανώθηκε από το ΚΠΕ Ιεράπετρας – Νεάπολης Λασιθίου σε συνεργασία με το Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία…Συνέχεια ανάγνωσης Συμμετοχή της Στ΄ τάξης στη δράση «Μαθαίνω για τη διατροφή στη σχολική ηλικία»
