IMG 20211026 111950

Συμμετοχή της Στ΄ τάξης στη δράση «Μαθαίνω για τη διατροφή στη σχολική ηλικία»

Οι μαθητές της έκτης τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον στην τηλεδιάσκεψη για τη δράση «Μαθαίνω για τη διατροφή στη σχολική ηλικία», που διεξήχθη την Τρίτη 26/10/2021 στις 10:00 – 11:30 πμ και διοργανώθηκε από το ΚΠΕ Ιεράπετρας – Νεάπολης Λασιθίου σε συνεργασία με το Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία…Συνέχεια ανάγνωσης Συμμετοχή της Στ΄ τάξης στη δράση «Μαθαίνω για τη διατροφή στη σχολική ηλικία»

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση