Μαθηματικά με άρωμα ποπ κορν

Σήμερα στην ώρα των μαθηματικών ασχοληθήκαμε και πάλι με την προσθετική ανάλυση των αριθμών. Βασικός στόχος οι μαθητές να είναι ικανοί να προσθέτουν αριθμούς με άθροισμα μέχρι το 10, τα γνωστά “ζευγαράκια” της Α΄ τάξης. Η κατάκτηση αυτή αποτελεί τη βάση πάνω στην οποία στηρίζονται όλοι οι νοεροί υπολογισμοί και είναι ένα  σπουδαίο εργαλείο στη μαθηματική σκέψη των παιδιών.

Στο σημερινό μάθημα χρησιμοποιήθηκε μια πολύ απλή κατασκευή , που όμως εντυπωσίασε και κέρδισε τα πρωτάκια . Μια μηχανή παρασκευής ποπ κορν , η κατασκευή και η απαλή χριστουγεννιάτικη μουσική , δημιούργησαν ένα πολύ όμορφο πλαίσιο για τη βιωματική μάθηση και εμπέδωση που ακολούθησε.

μη

Σε κάθε ζευγάρι μοιράστηκαν , η κατασκευή , οι αριθμοί και ένα μπολ με ποπ κορν. Τα παιδιά έπρεπε να βρουν τα “ζευγαράκια” του αριθμού που είχαν στο κύπελλό τους , να τα απεικονίσουν με ποπ κορν και να τα γράψουν στο τετράδιό τους . Τα πρωτάκια με αυτόν τον διασκεδαστικό τρόπο έβαλαν στόχο να βρουν τα  περισσότερα από τα επιμέρους αθροίσματα στα οποία αναλύονται οι αριθμοί.

 

7  

7.1

 

8.1

9 1

10.1

Στο τέλος, φυσικά, φάγαμε όσα περίσσεψαν!

ποτηρια

Γιατί παίζοντας μαθαίνουμε  ασφαλώς καλύτερα!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση