Σχολικό έτος :2022-2023

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2022-2023

 

 

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

Βασικός προσανατολισμός του ετήσιου Σχεδίου Δράσης

coe hp new

Κυρίαρχος σκοπός της εκπαιδευτικής μας κοινότητας είναι η δημιουργία ενός σχολείου που θα ενισχύει τους μαθητές με γνώσεις, συναισθήματα, δεξιότητες , ικανότητες και φιλοδοξίες ώστε να συμβάλλουν σ’ έναν καλύτερο κόσμο για τους ίδιους, για όλους τους ανθρώπους αλλά και για τις επερχόμενες γενιές. Κύριος προσανατολισμός των δράσεων – που εκφράζει και το όραμα του σχολείου – είναι η καλλιέργεια της ομαδοσυνεργατικής, δημιουργικής και κριτικά αναστοχαζόμενης εκπαιδευτικής διαδικασίας

q4IcagtZBnEbTZ

Επιδιωκόμενος στόχος είναι η καλλιέργεια και ενίσχυση ήπιων δεξιοτήτων – επικοινωνία, ενσυναίσθηση, περιβαλλοντική συνείδηση – αλλά και δεξιοτήτων ζωής – διαμεσολάβησης και υπευθυνότητας – που θα αποτελούν εφόδια για τον μελλοντικό ενεργό πολίτη. Οι μαθητές/-τριες μέσα σε ένα συμπεριληπτικό σχολείο, ένα σχολείο για όλους, θα μαθαίνουν, θα εξελίσσονται, θα καινοτομούν και κυρίως θα ευαισθητοποιούνται σε θέματα αλληλοσεβασμού και διαφορετικότητας.

Κάντε κλικ εδώ για να διαβάσετε το σχέδιο δράσης της σχολικής μονάδας για το σχολικό έτος 2022-2023

Ακολουθεί το πρακτικό του συλλόγου διδασκόντων του σχολείου για την υλοποίηση δράσεων των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων

Κάντε κλικ εδώ για να διαβάσετε το πρακτικό

 

ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΜΑΣ

 

 Α΄ ΤΑΞΗ

Tα δοντάκια μου προσέχω, υγεία για να έχω

Στο πλαίσιο του μαθήματος «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» με θέμα « τα δοντάκια μου προσέχω, υγεία για να έχω » η κυρία Νίκη Μουζακίτη επισκέφθηκε τους μαθητές/ τριες της Α’ Τάξης του Δημοτικού σχολείου Αγίου Μάρκου και παρουσίασε πρόγραμμα σχετικά με τη στοματική υγιεινή.

IMG 20221103 104137 1 IMG 20221103 104315 IMG 20221103 105653 1 IMG 20221103 105701 IMG 20221104 104445 IMG 20221107 070058 3

 

____________________________________________________________________________________________

Ε΄ ΤΑΞΗ

          Καλλιεργώντας την ενσυναίσθηση

empathy 300x199

Η ενσυναίσθηση, της οποίας ο ορισμός αναπτύχθηκε εκτενώς από τον Carl Rogers, είναι η ικανότητα του ατόμου να «αντιλαμβάνεται το εσωτερικό πλαίσιο αναφορά ενός άλλου ανθρώπου με την ακρίβεια σαν να ήταν εκείνο το άτομο, χωρίς όμως να χάνει αυτή τη «σαν να» συνθήκη». Αποτελεί πολύ σημαντικό χαρακτηριστικό για την σύναψη και διατήρηση υγιών διαπροσωπικών σχέσεων.

Με απλά λόγια, η ενσυναίσθηση, αφορά την ικανότητα του ατόμου να μπορεί να μπει στη θέση του άλλου, να   “μπει στα παπούτσια του”, να αφήσει τις δικές του σκέψεις και να προσπαθήσει να «δει μέσα από τα μάτια του άλλου», κατανοώντας τις σκέψεις και τα συναισθήματα του άλλου ατόμου.
.jpg

 Στα πλαίσια του μαθήματος Εργαστήρια Δεξιοτήτων οι μαθητές της Ε΄  τάξης ασχολήθηκαν με το ερώτημα :Πώς μπορώ να καλλιεργήσω την ενσυναίσθησή μου; Μέσα από διάφορες δραστηριότητες και συζητήσεις οι μαθητές κατάφεραν να αναπτύξουν την ενσυναίσθηση τους.  Πρώτα μιλήσαμε για την μοναδικότητα και τη διαφορετικότητα.

Πρώτα μιλήσαμε για την μοναδικότητα και τη διαφορετικότητα. Έτσ20221125 133156ι φτιάξαμε το καθρέφτη της ευτυχίας για να μας θυμίζει πώς τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο ,φτάνει να πιστεύουμε στον εαυτό μας.

 

010100067176

Διαβάσαμε το βιβλίο  της Μαρίνας Γιώτη “Γέτι η δύναμη του ακόμη” 

 

 20221125 133204  Στη δράση μας συμμετείχαν και οι γονείς αφήνοντας το δικό τους μήνυμα αγάπης δείχνοντάς τους ότι θα είναι πάντα διπλά τους       

  20221014 171428

 

 

 20221125 133141Τέλος μιλήσαμε για τα συναισθήματα και παίξαμε παιχνίδια προσπαθώντας να μπει ο ένας στη θέση του άλλου

 

20221125 112939

20221125 130854

 

 

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Αθηνά Μπανδέλη