Η Δ’ και ΣΤ’ τάξη έκαναν επίσκεψη στο Περιβαλλοντικό Κέντρο Λευκίμμης, γνώρισαν το τοπικό οικοσύστημα, φύτεψαν γλάστρες, συζήτησαν για τη φύση και τη θέση μας μέσα σε αυτή!
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΛΕΥΚΙΜΜΗΣ 2023-24.
(κλικ για την παρουσίαση)
Η Δ’ και ΣΤ’ τάξη έκαναν επίσκεψη στο Περιβαλλοντικό Κέντρο Λευκίμμης, γνώρισαν το τοπικό οικοσύστημα, φύτεψαν γλάστρες, συζήτησαν για τη φύση και τη θέση μας μέσα σε αυτή!
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΛΕΥΚΙΜΜΗΣ 2023-24.
(κλικ για την παρουσίαση)
Πρόσφατα, είχαμε την ευκαιρία να επισκεφθούμε το αστυνομικό τμήμα με τους μαθητές της Γ΄ και Ε΄ τάξης , καθώς συμμετείχαμε σε ένα πρόγραμμα κυκλοφοριακής αγωγής Όταν φτάσαμε, η φιλική ομάδα αστυνομικών μας υποδέχθηκε με χαμόγελα. Στη συνέχεια, μας παρουσίασαν το πρόγραμμα κυκλοφοριακής αγωγής. Μαθήματα ασφάλειας στο δρόμο, σηματοδότες, πεζοδρόμια και προτεραιότητες κυκλοφορίας ήταν μερικά από τα θέματα που μας δίδαξαν. Οι αστυνομικοί μας έδειξαν πρακτικά παραδείγματα και μας ενθάρρυναν να τα εφαρμόσουμε. Η επίσκεψη στο αστυνομικό τμήμα ήταν εμπειρία που θα μας μείνει αξέχαστη. Οι μαθητές μας αποκτήσανε βασικές γνώσεις για την ασφάλεια στον δρόμο και κατανοήσανε τον ρόλο της αστυνομίας στην προστασία μας.
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκαν στις 11 Οκτωβρίου ,στο γήπεδο “Σφακιανάκη” στο Κανόνι, οι σχολικοί αγώνες ποδοσφαίρου, όπου συμμετείχαν οι μαθητές της Ε’ και Στ’ τάξης του σχολείου μας. Στόχος μας δεν ήταν η νίκη αλλά οι μαθητές μας να μάθουν να σέβονται ,να προσπαθούν ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα και να απολαμβάνουν τη συμμετοχή τους σε κάθε αγώνα .Σημασία έχει η συμμετοχή, η καλή διαγωγή και η επίδειξη του αθλητικού πνεύματος. Άλλωστε η μεγαλύτερη νίκη έρχεται όταν το παιδί καταφέρνει να έχει ευγενική συμπεριφορά προς όλους, πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη λήξη του αγώνα.
Αγαπητοί μαθητές , γονείς και κηδεμόνες,
Σας περιμένουμε με ιδιαίτερη χαρά στη τελετή του αγιασμού που θα τελεστεί στο σχολείο μας τη Δευτέρα 11-9-2023 και ώρα 9:30 π.μ. Μετά τον αγιασμό τα παιδιά θα περάσουν για λίγο στις τάξεις τους για μια πρώτη γνωριμία με τις δασκάλες τους , θα ενημερωθούν για το πρόγραμμα της επόμενης ημέρας και θα παραλάβουν τα βιβλία τους (να έχουν μαζί τους τη σχολική τους τσάντα).
Το απόγευμα της Τετάρτης 14/6/23 η πλατεία του χωριού μας γέμισε από τις χαρούμενες φωνές των μαθητών μας καθώς πραγματοποιήθηκε η καλοκαιρινή γιορτή του σχολείου μας, σε συνεργασία με το Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων.
Πρώτη χρονιά μετά την πανδημία διοργανώθηκε ενδοσχολικό τουρνουά σκάκι στο σχολείο μας .Το σκάκι, βοηθά στην σκέψη, στο πνεύμα και στην διαμόρφωση του χαρακτήρα των μαθητών και ειδικότερα στην αξιολόγηση καταστάσεων και προκλήσεων, και στην αντιμετώπισή τους μέσω ορθών αποφάσεων .Τους αγώνες διοργανώνει ο Σύνδεσμος Παικτών Ζατρικίου Κερκύρας και τα έπαθλα είναι χορηγία του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων. Σχεδόν όλοι οι μαθητές/τριες του σχολείου μας συμμετείχαν στο τουρνουά. Πέρασαν υπέροχα!
Την 1η θέση κατέκτησε ο μαθητής της ΣΤ τάξης: Μάριος Αργαλιάς
Την 2η θέση ο μαθητής της ΣΤ τάξης : Ρέις Σέχου
Την 3η θέση ο μαθητής της Α τάξης : Φώντας Σαββανής
Από τα κορίτσια πρωταθλήτρια αναδείχτηκε η μαθήτρια της Στ τάξης :Δανάη Κάρρα
Στο πλαίσιο της δράσης “Βε
λτίωση των διαπροσωπικων σχέσεων” των μαθητών του σχολείου μας ,οι μαθητές μέσα από βιωματικές δράσεις έμαθαν να συνεργάζονται να σέβονται ο ένας τον άλλο και να επιλύουν τις διαφορές τους με ειρηνικά τρόπο. Εκπονήθηκε κώδικας καλής συμπεριφοράς σε συνεργασία με όλους τους μαθητές του σχολείου μας ,ο οποίος τοιχοκολλήθηκε σε κάθε τάξη και αναρτήθηκε και στην ιστοσελίδα μας. Επίσης πολλές αφίσες φτιάχτηκαν από τους μαθητές του σχολείου και τοιχοκολλήθηκαν για τους υπενθυμίζουν όλα όσα έχουν συζητηθεί και συμφωνηθεί στην τάξη.
