Οι μαθητές του σχολείου πραγματοποίησαν περίπατο και γυρνώντας από αυτόν συνεργάστηκαν και καθάρισαν την παραλία στο Μεγαλοχώρι με στόχο τη βιωσιμότητα του πλανήτη μας, έννοια που διαπραγματεύεται το πρόγραμμα Erasmus στο οποίο συμμετέχει το σχολείο μας. Στόχος ήταν η περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση των μαθητών, η προστασία του τόπου τους και η συνεργασία μεταξύ τους προς έναν κοινό σκοπό.
Σχετικό βίντεο με τον καθαρισμό της παραλίας μπορείτε να βρείτε στο σύνδεσμο του προγράμματος Erasmus της ομάδας σχολείων που συμμετέχουμε:















