Οι μαθητές του σχολείου μας παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση “Ο Μάγκας” από το βιβλίο της Πηνελόπης Δέλτα στην Αίγινα. Στη συνέχεια επισκεφθήκαμε και περιηγηθήκαμε στο αρχαιολογικό μουσείο της Αίγινας. Μιλήσαμε για τον σπουδαίο πολιτισμό των κατοίκων της αρχαίας Αίγινας και επιστρέψαμε με το τοπικό καραβάκι γεμάτοι όμορφες εικόνες και μουσικές!







