Οι μαθητές της Γ-Δ τάξης με αφορμή το μάθημα της ιστορίας για τα αρχαϊκά πολιτεύματα κατασκεύασαν την πυραμίδα των αρχαίων πολιτευμάτων ώστε να κατανοήσουν καλύτερα τον ρόλο, τη λειτουργία και τον συσχετισμό μεταξύ τους.
Η πυραμίδα των αρχαϊκών πολιτευμάτων-Ιστορία Δ’ τάξης

