0 02 05 9d274ecc8c86db282d4b06310d8c211099ce0e05cc9c82c94bd519d175c5f771 56d19f714c503918 0 02 05 f1375c62409726ad9cad6fbb1fedb803eeb082cdeb4794eb08b5d3b5f79ea8ac 7b780ac4aa7e913a 0 02 05 d0931b02c5aaf2791c1eed6cc81281e2bfa1bb65966f2c48814820a0eea50ab2 8faf90266f864c07 0 02 05 b5a269db560ccef817b393b360bbb275580003e10a921a240a5ee7815b218fd8 be76fd71420154a0

Τη Δευτέρα 4 Μαΐου, το σχολείο μας είχε τη χαρά να υποδεχτεί εκπροσώπους από το Κέντρο Υγείας Μαντουδίου, οι οποίοι πραγματοποίησαν ενημερωτική δράση για την εθελοντική αιμοδοσία στους μαθητές και τις μαθήτριες της Ε’ και ΣΤ’ τάξης.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, οι υπεύθυνοι του Κέντρου Υγείας μίλησαν στα παιδιά για τη μεγάλη σημασία της αιμοδοσίας και την αξία της προσφοράς προς τον συνάνθρωπο. Με απλό και κατανοητό τρόπο εξήγησαν τι είναι η αιμοδοσία, ποιοι μπορούν να γίνουν εθελοντές αιμοδότες και πώς μια μικρή πράξη μπορεί να σώσει ανθρώπινες ζωές.

Οι μαθητές παρακολούθησαν με ενδιαφέρον την ενημέρωση, συμμετείχαν ενεργά στη συζήτηση και έθεσαν πολλές ερωτήσεις, δείχνοντας ευαισθησία και προβληματισμό γύρω από το σημαντικό αυτό θέμα. Μέσα από τη δράση αυτή, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν καλύτερα την έννοια του εθελοντισμού και της κοινωνικής προσφοράς.

Ευχαριστούμε θερμά το Κέντρο Υγείας Μαντουδίου για την επίσκεψη και την πολύτιμη ενημέρωση που προσέφερε στους μαθητές του σχολείου μας.