Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό πραγματοποιήθηκε σήμερα η ανανέωση και η ανάπλαση του σχολικού λαχανόκηπου του σχολείου μας, μετατρέποντάς τον σε έναν όμορφο και ζωντανό χώρο γεμάτο χρώματα και αρώματα της άνοιξης.
Οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά στη διαδικασία του φυτέματος, φυτεύοντας καλοκαιρινά λαχανικά και ανοιξιάτικα λουλούδια, μαθαίνοντας παράλληλα τη σημασία της συνεργασίας, της φροντίδας του περιβάλλοντος και της επαφής με τη φύση. Η δράση αποτέλεσε μια ξεχωριστή εμπειρία για τα παιδιά, τα οποία εργάστηκαν με χαρά και δημιουργικότητα.
Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες στη Συντροφιά της Αγάπης και στον κύριο Γεώργιο Αλεξανδρή για την ευγενική προσφορά λουλουδιών, που ομόρφυναν τον σχολικό μας κήπο.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες απευθύνουμε επίσης στην πρόεδρο της δημοτικής ενότητας Αγίας Άννας Ματίνας Γεωργάκαιννα για την προσφορά του χώματος, καθώς και στο προσωπικό του Δήμου για την πολύτιμη βοήθειά του σε όλη τη διαδικασία της ανάπλασης και διαμόρφωσης του κήπου.
Μέσα από τέτοιες δράσεις καλλιεργούνται στα παιδιά αξίες όπως η συνεργασία, η προσφορά και ο σεβασμός προς το φυσικό περιβάλλον, ενώ παράλληλα ο σχολικός μας χώρος γίνεται πιο όμορφος και δημιουργικός για όλους.



