Φτιάχνουμε το δικό μας παραμύθι
Οι μαθητές της Α τάξης με τη δασκάλα τους σήμερα Παρασκευή 10 Μαρτίου, στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας και με μια διαδραστική μάθηση διάβασαν το κείμενο “η Ευχή” και στη συνέχεια το καθένα συνέχισαν το παραμύθι μέχρι να το ολοκληρώσουν. Τελειώνοντας κάθε παιδί έκανε τη δική του ευχή.

» Διαβάστε περισσότερα
» Διαβάστε περισσότερα
» Διαβάστε περισσότερα