Τάξεις-Εργαστήρια Δεξιοτήτων

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2021-2022

  • Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων αποτελούν καινοτόμο, δυναμική, διδακτική, εκπαιδευτική δράση, η οποία συνίσταται στην προσθήκη νέων Θεματικών Ενοτήτων, με εστίαση στις δεξιότητες, στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου, του Δημοτικού και του Γυμνασίου, αξιοποιώντας σύγχρονες και καινοτόμες μεθόδους μάθησης.
  • Βασική αρχή των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων είναι να συνδυάζουν το γνωστικό πεδίο των Προγραμμάτων Σπουδών με την ανάπτυξη βασικών ικανοτήτων των μαθητριών και των μαθητών με σκοπό τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες.
  • Σκοπός των «Εργαστηρίων δεξιοτήτων» είναι η ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στις μαθήτριες και στους μαθητές.

Βασικός προσανατολισμός του ετήσιου Σχεδίου Δράσης των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων της σχολικής μας μονάδας είναι να συνδυαστεί το γνωστικό πεδίο των Προγραμμάτων Σπουδών με την καλλιέργεια και ανάπτυξη βασικών ικανοτήτων-δεξιοτήτων με σκοπό την ολόπλευρη, αρμονική και ισόρροπη ανάπτυξη όλων των δυνάμεων των μαθητών/τριών ώστε, να εξελιχθούν σε ολοκληρωμένες προσωπικότητες και να ζήσουν δημιουργικά τη ζωή τους.

Ο προγραμματισμός της κάθε τάξης για το μάθημα των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων παρατίθεται παρακάτω:

 

Τάξη Α΄ Εκπαιδευτικός Κοτζαγιώργη Καλλιόπη
Α/Α Θεματική ενότητα Υποθεματική Τίτλος Προγράμματος Περίοδος Υλοποίησης
1. Ζω καλύτερα-Ευ Ζην Υγεία:Διατροφή-Αυτομέριμνα-Κυκλ.ασφάλεια Δοντάκι άσπρο και γερό Οκτώβριος -Νοέμβριος
2. Φροντίζω το Περιβάλλον Οικολογία-Παγκόσμια και Τοπική Φυσική Κληρονομιά Σπουπίδια….παντού; Δεκέμβριος-Ιανουάριος
3 Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ-Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη Ανθρώπινα  Δικαιώματα Έχω κι εγώ δικαιώματα… Φεβρουάριος -Μάρτιος
4. Δημιουργώ και Καινοτομώ STEM-Εκπαιδευτική Ρομποτική STEM

Στη γειτονιά του ήλιου

Απρίλιος-Μάιος

 

 

Τάξη Β΄ Εκπαιδευτικός Χατζηνικολαΐδης Αχιλλέας-Τριανταφυλλίδης Τριαντάφυλλος
Α/Α Θεματική ενότητα Υποθεματική Τίτλος Προγράμματος Περίοδος Υλοποίησης
1. Ζω καλύτερα-Ευ Ζην Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία – Πρόληψη Εγώ και οι συμμαθητές μου Οκτώβριος -Νοέμβριος
2. Φροντίζω το Περιβάλλον Φυσικές καταστροφές Σεισμός – και τώρα τι κάνω; Δεκέμβριος-Ιανουάριος
3 Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ-Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη Εθελοντισμός – Διαμεσολάβηση Εθελοντισμός Φεβρουάριος -Μάρτιος
4. Δημιουργώ και Καινοτομώ Επιχειρηματικότητα – Αγωγή σταδιοδρομίας – Γνωριμία με επαγγέλματα Στην τσέπη χαρτζιλίκι Απρίλιος-Μάιος

 

Τάξη Γ΄ Εκπαιδευτικός Θεοχάρη Στυλιανή
Α/Α Θεματική ενότητα Υποθεματική Τίτλος Προγράμματος Περίοδος Υλοποίησης
1. Ζω καλύτερα-Ευ Ζην Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία – Πρόληψη Εγώ και οι συμμαθητές μου Οκτώβριος -Νοέμβριος
2. Φροντίζω το Περιβάλλον Φυσικές καταστροφές Σεισμός – και τώρα τι κάνω; Δεκέμβριος-Ιανουάριος
3 Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ-Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη Εθελοντισμός – Διαμεσολάβηση Εθελοντισμός Φεβρουάριος -Μάρτιος
4. Δημιουργώ και Καινοτομώ Επιχειρηματικότητα – Αγωγή σταδιοδρομίας – Γνωριμία με επαγγέλματα Στην τσέπη χαρτζιλίκι Απρίλιος-Μάιος

 

 

Τάξη Δ΄ Εκπαιδευτικός Μερεντίτη Ευαγγελία
Α/Α Θεματική ενότητα Υποθεματική Τίτλος Προγράμματος Περίοδος Υλοποίησης
1. Ζω καλύτερα-Ευ Ζην Υγεία-Διατροφή-Αυτομέριμνα-Οδική ασφάλεια Μαθαίνω να κυκλοφορώ με ασφάλεια Οκτώβριος -Νοέμβριος
2. Φροντίζω το Περιβάλλον Οικολογία-Παγκόσμια και Τοπική Φυσική κληρονομιά Διαχειρίζομαι σωστά τα απορρίμματα Δεκέμβριος-Ιανουάριος
3 Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ-Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη Ανθρώπινα δικαιώματα Γνώρισε τα δικαιώματά σου Φεβρουάριος -Μάρτιος
4. Δημιουργώ και Καινοτομώ STEM Ταξίδι στο διάστημα Απρίλιος-Μάιος

 

Τάξη Ε΄ Εκπαιδευτικός Σακόγλου Μαρία
Α/Α Θεματική ενότητα Υποθεματική Τίτλος Προγράμματος Περίοδος Υλοποίησης
1. Ζω καλύτερα-Ευ Ζην Ψυχική και Συναισθηματική υγεία-Πρόληψη Εθισμένος με το διαδίκτυο-διαδικτυακός εκφοβισμός και παραπληροφόρηση Οκτώβριος -Νοέμβριος
2. Φροντίζω το Περιβάλλον Φυσικές καταστροφές, Πολιτική Προστασία Προσοχή!!Ξέσπασε πυρκαγιά στο δάσος και πλημμύρισε η πόλη. Δεκέμβριος-Ιανουάριος
3 Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ-Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη Εθελοντισμός διαμεσολάβηση Εγώ ως μέλος της κοινωνίας

 

Φεβρουάριος -Μάρτιος
4. Δημιουργώ και Καινοτομώ STEM Επιστρέφοντας στο ηλιακό ρολόι Απρίλιος-Μάιος

 

 

Τάξη ΣΤ΄ Εκπαιδευτικοί Παπαδοπούλου Χριστίνα

Τζεβελέκη Μαρία

Α/Α Θεματική ενότητα Υποθεματική Τίτλος Προγράμματος Περίοδος Υλοποίησης
1. Δημιουργώ και Καινοτομώ Επιχειρηματικότητα – Αγωγή Σταδιοδρομίας-Γνωριμία με Επαγγέλματα Οι θετικές επιστήμες ανοίγουν νέους επαγγελματικούς ορίζοντες Οκτώβριος -Νοέμβριος
2. Ζω καλύτερα-Ευ Ζην Γνωρίζω το σώμα μου – Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση Α. Το ανθρώπινο σώμα και η ανάπτυξή του.

 

Β. Διαφυλικές σχέσεις.

 

Δεκέμβριος-Ιανουάριος
3. Φροντίζω το Περιβάλλον Παγκόσμια & Τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά Η Μικρασιατική καταστροφή και ο Ξεριζωμός: Οι μνήμες μένουν άσβηστες… Φεβρουάριος -Μάρτιος
4. Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ-Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη Αλληλοσεβασμός και διαφορετικότητα, Ανθρώπινα δικαιώματα, Εθελοντισμός Ρητορική και επικοινωνία – πρόγραμμα

« Τεισίας»

Απρίλιος-Μάιος

Το σχέδιο δράσης της σχολικής μονάδας για το μάθημα των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων κατά το σχολικό έτος είναι το ακόλουθο:



Λήψη αρχείου