Μαθήτρια του Σχολείου μας αρίστευσε στην Α΄ Γυμνασίου.
“Το απόλυτο 20”
Συγχαρητήρια στην ίδια και στην οικογένειά της!!! Πολλά πολλά ΜΠΡΑΒΟ!!!
Τα σχόλια είναι κλειστά.
Πρόσφατα σχόλια