Ας τα ξαναφορέσουμε…
Η Β΄ και η Δ΄ τάξη συνεργάστηκαν στα πλαίσια του ενεργού πολίτη και πραγματοποίησαν το πρόγραμμα ανακύκλωσης ρούχων 《Ας τα ξαναφορέσουμε 》. Αρχικά συζήτησαν για την ανακύκλωση και πως μπορούμε να επαναχρησιμοποιήσουμε τα υλικά που ανακυκλώνονται. Εστίασαν στα υφάσματα, όπου συγκέντρωσαν παλαιότερα ρούχα τους και μετέτρεψαν κάποια από αυτά σε υφασμάτινη τσάντα πολλαπλών χρήσεων. Τα…