Οι Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεις στο πλανητάριο
Οι Δ΄, Ε΄ και Στ΄ τάξεις επισκέφθηκαν το Νόησις – Πλανητάριο στη Θεσσαλονίκη και παρακολούθησαν δύο προγράμματα. Το πρώτο ονομαζόταν 《 Από τη Γη στο Σύμπαν 》και προβαλλόταν στην αίθουσα του θόλου. Η δεύτερη προβολή ήταν 3D, με τη χρήση των ειδικών γυαλιών, με θεμα 《 Οι πόλεις του μέλλοντος 》. Τα προγράμματα ήταν δωρεάν …