Πρόγραμμα ομαλής μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό
Την Παρασκευή 22/05/2026 , στα πλαίσια του προγράμματος της ομαλής μετάβασης, πραγματοποιήθηκε επίσκεψη νηπίων στο σχολείο μας. Μετά από μια πρώτη γνωριμία με τον χώρο φιλοξενήθηκαν στην αίθουσα της Α΄ τάξης. Αφού γνωρίστηκαν με τους μαθητές της Α΄ τάξης συμμετείχαν σε κοινές δραστηριότητες. Έπαιξαν παιχνίδια γνωριμίας , τραγούδησαν , δημιούργησαν μια καλοκαιρινή αφίσα/κολάζ, παρακολούθησαν μάθημα…