Αγιασμός

Το πρώτο κουδούνι ήχησε στα αυτιά μας 11 του Σεπτέμβρη στο προαύλιο του Σχολείου όπου τελέστηκε ο Αγιασμός από τον πάτερ Νικόλα. Εκεί γνωρίσαμε τις νέες μας δασκάλες, κ. Βούλα και κ. Σεβαστή όπου τις καλωσορίσαμε στο Σχολείο μας!

Μαζί μας παρευρέθηκαν και τα παιδιά του Νηπιαγωγείου παρ’ όλο που η Νηπιαγωγός μας δεν είχε προσληφθεί ακόμα! Παρόντες ήταν ακόμη οι γονείς των μαθητών, ο Πρόεδρος του χωριού κ.Κορρές Δημήτρης, καθώς και ένας παλαιότερος δάσκαλος του σχολείου, ο κος Εμμανουήλ Κωνσταντινίδης, του οποίου η παρουσία μας τίμησε και μας συγκίνησε ιδιαίτερα!

Ευχόμαστε σε όλους καλή και δημιουργική χρονιά!

 

Αγιασμός
Αγιασμός

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *