Πρόσκληση

Πρόσκληση

28h Oktobrioy

 

Προσκαλούμε με χαρά όλους τους μαθητές του Σχολείου μας στη γιορτή για την εθνική επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940,η οποία θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2025 και ώρα 9 π.μ.

Τη γιορτή έχουν επιμεληθεί με ιδιαίτερο μεράκι οι μαθητές της Γ’ και Δ’ τάξης.

Ανυπομονούμε να τιμήσουμε μαζί αυτή τη σημαντική ημέρα της ιστορίας μας!

 

 

Με εκτίμηση,

Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου

shmaia

 

Μικροί Πολίτες, Μεγάλη Ευθύνη στους Δρόμους!

Την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2025, οι μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Καρυάς, συνοδευόμενοι από τις δασκάλες τους,κ. Γωγώ Θεοδωροπούλου, Άντζελα Φωτοπούλου και Χαρά Κοτσίρη  επισκέφθηκαν το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής «Π. Μυλωνάς». Μαζί τους συμμετείχαν και οι μικροί μαθητές του Νηπιαγωγείου, συνοδευόμενοι από τη νηπιαγωγό τους,κ. Κωνσταντίνα Μαλέκα.

Μέσα από ενδιαφέρουσες και διασκεδαστικές δράσεις, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να μάθουν —και να θυμηθούν— βασικούς κανόνες οδικής ασφάλειας. Με τη βοήθεια του έμπειρου εκπαιδευτή του πάρκου, γνώρισαν καλύτερα τη σημασία των πινακίδων, τη σωστή χρήση των διαβάσεων και τη σπουδαιότητα της προσοχής στους δρόμους.

ky.A6 1

ky. A 1 1

ky. A2 1

Οι μικροί «οδηγοί» και «πεζοί» συμμετείχαν ενεργά σε βιωματικά παιχνίδια, έμαθαν πώς να κυκλοφορούν με ασφάλεια και συνειδητοποίησαν ότι η κυκλοφοριακή αγωγή είναι ζήτημα σεβασμού και φροντίδας για τη ζωή όλων μας.

ky.A4 1

ky.A5 1

ky.A3 1

 

Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με χαμόγελα, ενθουσιασμό και πολλές υποσχέσεις από τα παιδιά να γίνουν υπεύθυνοι και προσεκτικοί πολίτες του αύριο!

 

 

 

 

 

 

Γέφυρες Μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό…

10

Στο πλαίσιο των δράσεων για την ομαλή μετάβαση των παιδιών από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο, πραγματοποιήθηκε από την εκπαιδευτικό της Α΄ τάξης κ. Γωγώ Θεοδωροπούλου  σε συνεργασία με τη νηπιαγωγό κ. Κωνσταντίνα Μαλέκα, η πρώτη δραστηριότητα με τίτλο «Το κανόνι της ειρήνης».

 

1

432

 

 

 

 

 

 

 

 

Μέσα από το κουκλοθέατρο, τα παιδιά γνώρισαν με βιωματικό και δημιουργικό τρόπο τις έννοιες της ειρήνης, της συνεργασίας και της φιλίας. Στη συνέχεια, αποτύπωσαν τα συναισθήματά τους μέσα από ζωγραφιές εμπνευσμένες από το “κανόνι της ειρήνης”, εκφράζοντας με χρώματα και φαντασία τα δικά τους μηνύματα αγάπης και ενότητας.

865

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ιδιαίτερη στιγμή της δράσης αποτέλεσε η συνάντηση των παιδιών του Δημοτικού με τα παιδιά του Νηπιαγωγείου. Οι μαθητές του Δημοτικού υποδέχτηκαν με χαρά τους μικρούς φίλους τους, τους πρόσφεραν συμβολικά δωράκια και δέχτηκαν τις όμορφες ζωγραφιές τους ως ένδειξη φιλίας και καλωσορίσματος.

 

12

Η ημέρα ολοκληρώθηκε με χορό και μουσικοκινητικά παιχνίδια, σε ένα κλίμα χαράς, ενθουσιασμού και συνεργασίας!!!

Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας Ένα ταξίδι με το πλοίο των συναισθημάτων!!!

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας, οι μαθητές των τάξεων Γ’-Δ’ και Ε’-Στ’ επιβιβάστηκαν… στο  πλοίο των συναισθημάτων ! Με τη βοήθεια και τις πολύτιμες οδηγίες της κ.  Άντζελας Φωτοπούλου  και της κ. Χαράς Κοτσίρη , ξεκίνησαν ένα συμβολικό ταξίδι στον κόσμο της καρδιάς   και του μυαλού .

Pl5

Pl 11pl10

 

 

 

 

 

 

 

Και τα κατάφεραν! Με υπομονή , ενσυναίσθηση  και θετική σκέψη , άφησαν πίσω τους τις τρικυμίες και συνέχισαν τη διαδρομή τους μέσα από γαλήνιες θάλασσες , φτάνοντας με χαμόγελο στον προορισμό τους.

Pl8

Pl1Pl6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Στο τέλος, οι μικροί ταξιδιώτες αξιολόγησαν την πορεία τους και έπαιξαν ένα αυτοσχέδιο παιχνίδι – «Υπερατού  Συναισθημάτων»- μαθαίνοντας με διασκεδαστικό τρόπο ότι κανένα συναίσθημα δεν είναι «καλό» ή «κακό», όλα είναι σημαντικά και έχουν τη δική τους αξία, αρκεί να τα αναγνωρίζουμε και να τα διαχειριζόμαστε  !

Pl4Pl3Pl2

Δράση Θεατρικής Αγωγής με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας

THA1 THA2 THA3 THA4 THA5 THA6 THA7

          Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας (10 Οκτωβρίου), στο μάθημα της Θεατρικής Αγωγής, η εκπαιδευτικός κ. Λιαρομμάτη Αθηνά πραγματοποίησε δράσεις με στόχο την προώθηση της ψυχικής και συναισθηματικής υγείας των μαθητών και μαθητριών. Αρχικά, πραγματοποιήθηκε συζήτηση σχετικά με τα συναισθήματα — πώς τα αναγνωρίζουμε, πώς τα εκφράζουμε και πώς μπορούμε να τα διαχειριστούμε. Τα παιδιά μοιράστηκαν προσωπικές τους εμπειρίες και στιγμές όπου έχουν νιώσει χαρά, λύπη, θυμό, φόβο, καθώς κι άλλα συναισθήματα, ενώ ενθαρρύνθηκαν να παρατηρήσουν ότι όλα τα συναισθήματα είναι σημαντικά και αξίζει να υπάρχουν ως αναπόσπαστο κομμάτι της ανθρώπινης εμπειρίας.                                                                                         

  Στη συνέχεια, μέσα από το θεατρικό παιχνίδι, οι μαθητές και οι μαθήτριες απέδωσαν με το σώμα και το πρόσωπό τους διάφορα συναισθήματα. Ακολούθως, χωρίστηκαν σε ομάδες και κάθε ομάδα δημιούργησε και δραματοποίησε μια κατάσταση βασισμένη σε ένα συγκεκριμένο συναίσθημα. Μέσα από αυτόν τον τρόπο, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να εξετάσουν καταστάσεις σύγκρουσης ή παρεξήγησης και να αναζητήσουν εναλλακτικούς τρόπους επίλυσης τους. Επίσης, τα παιδιά ζωγράφισαν τα συναισθήματά τους, όπως τα φαντάζονταν — με χρώματα, σύμβολα και σχήματα που τα αντιπροσώπευαν. Τέλος, παρακολουθήσαμε την βραβευμένη ταινία μικρού μήκους «Φυσαρμόνικα» (2017) (https://www.youtube.com/watch?v=LncQUn1iFgI&list=RDLncQUn1iFgI&start_radio=1 ), μια δημιουργία του 13ου Δημοτικού Σχολείου Κερατσινίου, που αποτέλεσε αφορμή για περαιτέρω συζήτηση γύρω από τη φιλία, την αποδοχή και τη σημασία της ενσυναίσθησης.
            Σκοπός των δράσεων ήταν να βοηθήσουν τα παιδιά να κατανοήσουν καλύτερα τα συναισθήματά τους, να μάθουν να τα εκφράζουν και να τα διαχειρίζονται, καλλιεργώντας παράλληλα τη συνεργασία, τον σεβασμό και τη συναισθηματική επίγνωση μέσα στην ομάδα. Παράλληλα, οι βιωματικές δραστηριότητες στόχευσαν στην ενίσχυση της ψυχικής ανθεκτικότητας και της ψυχικής υγείας κάθε παιδιού, προωθώντας τη σημασία της αυτοεκτίμησης, της αποδοχής της διαφορετικότητας και της ενσυναίσθησης.  

Με συγκίνηση και υπερηφάνεια προετοιμαζόμαστε για τον εορτασμό της 28ης Οκτωβρίου!

epilogh shmaioforon

Επιλογή Σημαιοφόρων και Παραστατών για την Επέτειο της 28ης Οκτωβρίου

Στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκε η επιλογή των σημαιοφόρων, παραστατών και καταθετών στεφάνων για τον εορτασμό της εθνικής επετείου της 28ης Οκτωβρίου 1940. Η διαδικασία έγινε σε πολύ ευχάριστο και συγκινητικό κλίμα, με όλα τα παιδιά να συμμετέχουν με ενθουσιασμό και περηφάνια.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες που θα εκπροσωπήσουν το σχολείο μας ανυπομονούν να τιμήσουν τη σημαία, τους ήρωες και την πατρίδα μας, συμμετέχοντας με σεβασμό και υπερηφάνεια στις εκδηλώσεις της επετείου.

 

Μίνι Ολυμπιακοί Αγώνες στο Σχολείο μας!

26.5

Την Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου, με αφορμή την Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού, το σχολείο μας γέμισε χαμόγελα, ενέργεια και δημιουργικότητα μέσα από τους δικούς μας Μίνι Ολυμπιακούς Αγώνες.

Η μέρα ξεκίνησε με την παρακολούθηση του βίντεο «Οι Ολυμπιακοί Αγώνες για παιδιά», που μας έδωσε την ευκαιρία να συζητήσουμε με τους μαθητές τι σημαίνει ευγενής άμιλλα και γιατί ο αθλητισμός είναι σημαντικός στη ζωή μας. Στη συνέχεια, κάναμε όλοι μαζί ένα σύντομο ζέσταμα με το διασκεδαστικό πρόγραμμα Kids Workout & Warm Up, ώστε να μπούμε στο πνεύμα της ημέρας.

Τα παιδιά γνώρισαν ολυμπιακά αγωνίσματα, έφτιαξαν ολυμπιακές δάδες και πήλινα μετάλλια, ενώ χωρίστηκαν σε ομάδες και συμμετείχαν σε μικρούς αγώνες, ζώντας την αξία της συνεργασίας και της συμμετοχής.

Οι δράσεις οργανώθηκαν με αγάπη και   μεράκι από τις κ.  Φωτοπούλου Άντζελα και κ. Κοτσίρη Χαρά, σε συνεργασία με την Προϊσταμένη του νηπιαγωγείου  κ. Μαλέκα Κωνσταντίνα  και τους μικρούς μαθητές της. 

Με σύνθημα «Κινούμαι, Ενεργώ, Δημιουργώ», όλοι μαζί γιορτάσαμε τον αθλητισμό και την αξία του να είμαστε ενωμένοι, δραστήριοι και δημιουργικοί.

26. 1

26.7

26.3

 

26.4

26.6

26.2 1

 

Πρώτες μέρες στο σχολείο…. η διαφορετικότητα και η αλληλεγγύη μαζί γίνονται δύναμη!!!

Οι πρώτες μέρες στο σχολείο ήταν γεμάτες χαρά και ενθουσιασμό! Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ’ και Δ’ τάξης μίλησαν για τις καλοκαιρινές τους διακοπές. Πολλοί είχαν βιώσει εμπειρίες κοντά στη θάλασσα, κι έτσι ήταν πιο εύκολο να «βουτήξουμε» όλοι μαζί σε μια όμορφη ιταλική ιστορία με ψάρια…

Διαβάσαμε την υπέροχη ιστορία του Guizzino (Γκουιτζίνο) του Leo Lionni, μια ιστορία γεμάτη νοήματα για συνεργασία, θάρρος, δημιουργικότητα και –πάνω απ’ όλα– την αποδοχή της διαφορετικότητας. Μάθαμε ότι ο καθένας μας είναι μοναδικός, με τα δικά του χαρακτηριστικά, ικανότητες, συμπεριφορές και πολιτισμικές καταβολές. Αυτή η διαφορετικότητα, όταν συνδυάζεται με αλληλεγγύη, γίνεται μια τεράστια δύναμη!

 

Στη συνέχεια τα παιδιά:

🎨 ζωγράφισαν εικόνες εμπνευσμένες από την ιστορία,

👐 έπλασαν με πλαστελίνη ψαράκια και θαλασσινά πλάσματα,

🎭 συμμετείχαν σε δραματοποίηση,

🎭 μιμήθηκαν τις κινήσεις των ψαριών και έδωσαν ζωή στον κόσμο του  Γκουιτζίνο.

Ήταν μια εμπειρία γεμάτη φαντασία, δημιουργικότητα και χαμόγελα, που μας έδειξε ότι η αποδοχή της διαφορετικότητας και η συνεργασία θα είναι πολύτιμοι «συνοδοιπόροι» μας σε όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.

5183ff61 3c71 4ee3 9f8a b8394773310fGK 1 Gk2 Gk3 Gk4 Gk5

Μήνυμα της Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού για την έναρξη της σχολικής χρονιάς 2025-2026



Λήψη αρχείου