1. “Ο Ρούλης ο Τροφούλης ταξιδεύει με τα παιδιά στον κόσμο της υγιεινής διατροφής!”

Η Α΄και η Β΄ τάξη, στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και της θεματικής «Ζω καλύτερα – Ευ ζην», πραγματοποίησαν ένα απολαυστικό και γεμάτο γνώση εργαστήριο με τίτλο «Ο Ρούλης ο Τροφούλης και η περιπέτειά του στον κόσμο της υγιεινής διατροφής».
Ο αγαπημένος μας ήρωας, ο Ρούλης ο Τροφούλης, πήρε τα παιδιά σε μια χαρούμενη και διασκεδαστική περιπέτεια. Μαζί ανακάλυψαν την πυραμίδα των τροφών σαν έναν θρεπτικό χάρτη θησαυρού, ταξίδεψαν «μέσα στο σώμα μας» για να δουν πώς λειτουργεί και έπαιξαν παιχνίδια που τους βοήθησαν να ξεχωρίσουν τις δυναμωτικές από τις… πειραχτήρι τροφές!
Τα παιδιά γνώρισαν επίσης τα φρούτα κάθε εποχής και στο τέλος μεταμορφώθηκαν σε μικρούς σεφ, δημιουργώντας μια πολύχρωμη και λαχταριστή φρουτοσαλάτα–έκπληξη. Με τον πιο ευχάριστο τρόπο ανακάλυψαν ότι η υγιεινή διατροφή δεν είναι μόνο σημαντική, αλλά και πεντανόστιμη!


2. Γεύσεις, χρώματα και… Μεσογειακή ζωή! 🍅🍕🌿

Οι μαθητές και μαθήτριες της Γ’ και Δ’ τάξης συμμετείχαν με μεγάλο ενθουσιασμό στο πρόγραμμα των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, με αφορμή το πρόγραμμα «Πράσινες τηγανητές ντομάτες και άλλα φρούτα». Με αφετηρία το βιβλίο και μέσα από ευχάριστες δραστηριότητες, γνώρισαν καλύτερα τα φρούτα, τα λαχανικά και τη σημασία τους για την υγεία τους.
Έμαθαν για τη Μεσογειακή Διατροφή, ανακάλυψαν τι χρειάζεται το σώμα τους για να είναι δυνατό και υγιές, διάβασαν βιβλία, έπαίξαν κουκλοθέατρο, ‘εκαναν κατασκευές και συζήτησαν για τις καλές καθημερινές συνήθειες. Και επειδή η μάθηση γίνεται πιο όμορφη όταν… μυρίζει νόστιμα, τα παιδιά έφτιαξαν σπιτική πίτσα, μαθαίνοντας πώς απλά υλικά μπορούν να δημιουργήσουν ένα υγιεινό και απολαυστικό γεύμα.
Με παιχνίδι, δημιουργικότητα και πολύ κέφι, οι μαθητές μας έμαθαν να αγαπούν τα καλής ποιότητας τρόφιμα και να φροντίζουν τον εαυτό τους μέσα από έξυπνες και υγιεινές επιλογές! 🌈🥦🍇






3. “Αειφόρος Κινητικότητα: Το ταξίδι μας από την Ελλάδα στην Κάτω Ιταλία”

Οι μαθητές/τριες των Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων μελέτησαν την «Αειφόρο κινητικότητα», γνωρίζοντας ενεργούς και οικολογικούς τρόπους μετακίνησης, όπως το περπάτημα, την ποδηλασία και τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Μέσα από δραστηριότητες έμαθαν κανόνες ασφαλούς πεζής κυκλοφορίας και ποδηλασίας, καθώς και τα οφέλη αυτών για την υγεία και το περιβάλλον.
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη γεωγραφική σύνδεση Ελλάδας – Κάτω Ιταλίας. Οι μαθητές εντόπισαν στον χάρτη λιμάνια όπως Πάτρα, Ηγουμενίτσα και Κέρκυρα, καθώς και τα ιταλικά Μπάρι, Μπρίντιζι και Αγκόνα, εξετάζοντας πώς ταξιδεύουμε σήμερα προς την Ιταλία, κυρίως με πλοίο ή αεροπλάνο. Παράλληλα, σύγκριναν τις σύγχρονες μετακινήσεις με τις αρχαίες, την εποχή της Μεγάλης Ελλάδας, όταν τα ταξίδια γίνονταν με ιστιοφόρα, τριήρεις και άμαξες.
Μέσα από ομαδικές εργασίες, χάρτες, αφίσες και κολάζ, τα παιδιά ανέπτυξαν δημιουργικότητα και θετική στάση προς τις βιώσιμες μετακινήσεις.



