Συμμετοχή στο πρόγραμμα”Το μουσείο στη βαλίτσα μας”. 12-5-2025

Τη Δευτέρα 12 Μαΐου 2025 το σχολείο μας συμμετείχε στο πρόγραμμα “Το Μουσείο στη βαλίτσα μας” του Μουσείου Τηλεπικοινωνιών του Ομίλου ΟΤΕ.

Σκοπός του προγράμματος ήταν η διεύρυνση των γνώσεων των μαθητών/τριών για τις τηλεπικοινωνίες και, παράλληλα, η περιβαλλοντική ευαισθητοποίησή τους.

Μέσα από ένα διασκεδαστικό ψηφιακό εργαστήριο που συνδύασε τις φυσικές επιστήμες με την εικαστική αγωγή, οι μαθητές/τριες συνδέθηκαν με μαθητές/τριες από άλλα 10 ακριτικά σχολεία της χώρας, γνώρισαν καλύτερα τις έννοιες «κυκλική οικονομία», «Trash art» και «οικολογικό αποτύπωμα», και δημιούργησαν τα δικά τους έργα με φαινομενικά άχρηστα υλικά.

Στο πλαίσιο του προγράμματος, το σχολείο μας επισκέφθηκε συνεργείο της Cosmote tv και πραγματοποιήθηκε γύρισμα στο οποίο συμμετείχαν οι μαθητές/τριες με τη σύμφωνη γνώμη των γονέων/κηδεμόνων τους, για τη δημιουργία ενός βίντεο που πιθανώς να προβληθεί μελλοντικά (στο site του Μουσείου www.otegroupmuseum.gr, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του Μουσείου, σε κάποια εκπομπή της Cosmote tv ή/και σε σχετικά συνέδρια και παρουσιάσεις ως αρχειακό υλικό του Μουσείου. )Still 2025 05 13 163048 1.28.1 Still 2025 05 13 163048 1.28.7 Still 2025 05 13 163048 1.28.8 Still 2025 05 13 163048 1.28.10 Still 2025 05 13 163048 1.29.1 Still 2025 05 13 163048 1.29.6 Still 2025 05 13 163048 1.29.9 Still 2025 05 13 163048 1.29.16 Still 2025 05 13 163048 1.29.19 Still 2025 05 13 163048 1.34.1 Still 2025 05 13 163048 1.39.5 Still 2025 05 13 163048 1.39.8 Still 2025 05 13 163048 1.39.9 Still 2025 05 13 163048 1.40.2Το φωτογραφικό υλικό που αναρτάται, παραχωρήθηκε από τους διοργανωτές του προγράμματος.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση