UNIT 1

UNIT  1: Kelly

VOCABULARY

p.27-28 p.31  p.34
magic = μαγικός

book = βιβλίο

thing = πράγμα

happy = χαρούμενος

strong = δυνατός

little = μικρός

girl = κορίτσι

I’ m = εγώ  είμαι

This  is = αυτό  είναι

look  for = ψάχνω

where ? = πού;

tree = δέντρο

grass = γρασίδι

flower = λουλούδι

walk = περπατώ

pond = λιμνούλα                    

excited = ενθουσιασμένος

open = ανοίγω

door = πόρτα

bag = τσάντα

map = χάρτης

can = μπορώ  να

can’ t = δεν  μπορώ  να

pirate = πειρατής

friend = φίλος

fight = μαλώνω  , παλεύω

stop = σταματώ

 

GRAMMAR

       

                 a  or  an?

 

Ας  θυμηθούμε  λίγο  το  αόριστο  άρθρο (Indefinite  article)

A   = ένας , μία , ένα

An = ένας , μία , ένα

Πότε  όμως  βάζουμε  το  ‘α’  και  πότε  το  ‘an’;

 Όταν η λέξη αρχίζει από  φωνήεν (a,e,i,o,u) βάζουμε : α

 Όταν  η  λέξη  αρχίζει  από σύμφωνο  βάζουμε : an

π.χ ένα  αγόρι = a  boy (το  b  είναι  σύμφωνο)

      ένα  μήλο  = an  apple (το  α  είναι  φωνήεν)

 

PRACTICE

A  –  An 

Βάλε  μπροστά  από  το  ουσιαστικό  το  a  ή  το  an

 

      an   indian …. cat
      ….   computer …. bear
      ….   lion …. ant
      ….   fish …. kangaroo
      ….   octopus …. gate
      ….   door …. nest
      ….   jar …. ice cream
      ….   egg …. park
      ….   mouse …. fox
      ….   violet …. onion
      ….   pond …. quilt
      ….   igloo …. tree

 

In – On – Under 

IN – ON – UNDER

Στα Αγγλικά , όταν θέλουμε να πούμε πού είναι κάτι πρέπει να βάλουμε την κατάλληλη πρόθεση τόπου (π.χ. μέσα , πάνω , δίπλα , δηλαδή λεξούλες που απαντάνε στο πού ) , μετά το οριστικό άρθρο the ( = ο,η,το,οι,τα) και τελευταίο το ουσιαστικό. Για να πω δηλ. το βιβλίο είναι στο τραπέζι , στα Αγγλικά πρέπει να πω ‘Το βιβλίο είναι πάνω στο τραπέζι’ :The book is on the table.

Αφού θυμηθούμε τι σημαίνουν οι προθέσεις ( in = μέσα , on = πάνω , under = κάτω από) πάμε στην παρακάτω άσκηση.

ΓΡΑΨΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ

1)Η γάτα είναι κάτω από το δέντρο.
The cat is under the tree.

2)Το βιβλίο είναι μέσα στην τσάντα.

…………………………………………………………………………………………….

3)Η σαύρα είναι πάνω στο λιοντάρι.

…………………………………………………………………………………………..

4)Το λουλούδι είναι μέσα στο γρασίδι.

…………………………………………………………………………………………..

5)Το αγόρι είναι κάτω από την ομπρέλα.

…………………………………………………………………………………………..

 

THE VERB ‘TO BE’ 

ΚΑΤΑΦΑΣΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΡΝΗΣΗ
I am

You are

He is

She is

It is

We are

You are

They are

I’ m

You’ re

He’ s

She’ s

It’ s

We’ re

You’ re

They’ re

Am I?

Are you?

Is he?

Is she?

Is it?

Are we?

Are you?

Are they?

I am not

You are not

He is not

She is not

It is not

We are not

You are not

They are not

I’ m not

You aren’ t

He isn’ t

She isn’ t

It isn’ t

We aren’ t

You aren’ t

They aren’ t

 

ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ

1)He = Αυτός (όταν μιλάμε για άνδρα)
She = Αυτή (όταν μιλάμε για γυναίκα)
It = Αυτό (όταν μιλάμε για ζώο ή πράγμα)

π.χ.Billy → he
Fiona → she
The cat→ it

2)is = είναι (όταν μιλάμε για ένα)
are = είναι (όταν μιλάμε για πολλά)

π.χ. It is a cat. = Αυτή είναι μία γάτα.
They are cats = Αυτές είναι γάτες.

3)Στην άρνηση το not(=δεν) μπαίνει μετά από το ‘είμαι’ , όχι πριν όπως στα Ελληνικά.

π.χ. Αυτός δεν είναι πεινασμένος.
He is not hungry.

 

THE VERB ‘TO BE’ (PRACTICE)

A) ΒΑΛΕ ΣΤΑ ΚΕΝΑ am / is / are

1)I ……. happy.
2)Tom ……. tall.
3)She …….. angry .
4)It ……. raining.
5)They …… at school.
6)We ……. excited.
7)You …… nine years old.
8)Grass ……. green.

 

B) ΓΡΑΨΕ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ

1)They are pirates.
Are they pirates?

2)The lion is big.

……………………………………………………………………….

3)We are friends.

………………………………………………………………………
4)Tom is hungry.

……………………………………………………………………..

5)Lily is happy.

…………………………………………………………………….

 

 

C) ΓΡΑΨΕ ΤΗΝ ΑΡΝΗΣΗ

1)It is raining.
It is not raining.

2)They are at the park.

………………………………………………………………………………

3)The cellar is full.

………………………………………………………………………………

4)The animals are ready for school.

……………………………………………………………………………..

5)I am playing now.

……………………………………………………………………………..

 

THE VERB “CAN”

ΚΑΤΑΦΑΣΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΡΝΗΣΗ
I can

You can

He can

She can

It can

We can

You can

They can

Can I?

Can you?

Can he?

Can she?

Can it?

Can we?

Can you?

Can they?

I can’ t

You can’ t

He can’ t

She can’ t

It can’ t

We can’ t

You can’ t 

They can’ t

 

A) ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΜΕ “can” ή “can’ t”

1)A monkey ………… fly but it ……….…… climb a tree.
2)An elephant ………….…. run but it ………..…. play football.
3)A fish ……………. swim but it …………..…… read a book.
4)A rabbit ………………… learn English but it …………….…….. eat a carrot.
5)A lizard …………….… sleep all day but it ………………….. work.

B) ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΜΕ “Yes , I can” ή “No , I can’t”.

1)Can you read a book?

………………………………………………………………………….

2)Can you sail to Australia?

…………………………………………………………………………

3)Can you climb a tree?

………………………………………………………………………..

4)Can you play in the park?

……………………………………………………………………….

5)Can you swim in the sea?

………………………………………………………………………

6)Can you eat a flower?

………………………………………………………………………

C) ΓΡΑΨΕ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ

e.g. run fast→ I can run fast.
sail to China→ I can’t sail to China.

• look for magic things

……………………………………………………………………………….

• play computer games

……………………………………………………………………………….

• learn English

………………………………………………………………………………..

• fly in the sky

………………………………………………………………………………..

• eat 10 ice creams

………………………………………………………………………………..