ΓΕΛ Αλικιανού – Β6 – Παιχνίδι «Άτακτο Κουμπί»

Απλό προγραμματάκι, (για την εισαγωγή στην έννοια του «οδηγούμενου από γεγονότα  προγραμματισμού – event driven programming») στο οποίο ο χρήστης – παίκτης κυνηγά με το ποντίκι να πατήσει ένα κουμπί … πολύ άτακτο!

Τίτλος έργου Παιχνίδι «Άτακτο Κουμπί»
Σχολείο / Τάξη ΓΕΛ ΑΛΙΚΙΑΝΟΥ Β6 (ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ)

Υπεύθυνος/οι καθηγητής/ες ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΚΟΥΜΑΚΗΣ ΠΕ20

Ομάδα μαθητών Χριστοδουλάκη Τιτίκα, Τωμαδάκης Ευτύχιος
Κατηγορία ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Περιγραφή Απλό προγραμματάκι, (για την εισαγωγή στην έννοια του «οδηγούμενου από γεγονότα  προγραμματισμού – event driven programming») στο οποίο ο χρήστης – παίκτης κυνηγά με το ποντίκι να πατήσει ένα κουμπί … πολύ άτακτο!
Λογισμικό υλοποίησης Visual Basic 6

Απαιτήσεις Στις περισσότερες περιπτώσεις το «catch_me.exe» θα τρέξει χωρίς πρόβλημα (δοκιμασμένο σε windows XP.SP3, Vista). Αν όμως αντιμετωπίσετε προβλήματα, δοκιμάστε να τρέξετε το πρόγραμμα εγκατάστασης (setup.exe) και … καλή τύχη!

το υλικό μπορείτε να το κατεβάσετε από τα αρχεία της ομάδας της έκθεσης δημιουργίας, ή κάνοντας κλικ εδώ!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *